Foto bij 05.

You don't really want my heart, no you just like to know you can

Liam POV,

En toen kuste hij mij teder terug. "Liam? Ben je wakker?" Hoorde ik Niall zeggen. Zodra ik ze open deed zag ik Niall boven mij hangen. "Harry, Liam is wakker!" Riep Niall toen. "Waarom is Harry hier? "Vroeg ik dan maar. "Nou, Lou en Haz hadden bedacht om samen te gaan zwemmen. En toen hebben ze Zayn en ons opgebeld en gevraagd of wij ook mee wilde." "Misschien, ik weet het nog niet, maar jij mag gaan als je wilt." Ik zag dat Niall heel diep na begon te denken. Ik herken zijn gezicht uit duizenden. "Dan blijf ik bij jou." "Nialler ga nou, ik weet dat je wilt gaan." Ik zag hem nog twijfelen, maar gaf toen toch antwoord. "Oke dan ga ik, maar als je je verveelt kom je dan. Want zonder jou is het niks aan. "Oke is goed maar ik beloof niks." zei ik toen maar. Niall liep weg om zijn spullen te pakken. Ze hadden afgesproken bij Lou en Haz thuis. "Dag LiLi, ik ga!" "Dag Niall, veel plezier!" En toen hoorde ik de deur dichtgaan. Ik besloot maar om eventjes te gaan lopen, dus ik pakte mijn tele foon en zag dat ik 3 berichtjes had. Dani <3 : Hey Liam, Het spijt me dat ik gewoon weg was gelopen, kan ik even met je praten? xx Dani Dani <3 : Dus je wilt niet praten? nou goed dan. laat ook maar x Dani Okay, weird. Het derde smsje. Dani <3 : Weetje als je niet meer op mijn berichtjes reageert dan kom ik wel langs. SU x Dani Ik wilde net naar buiten gaan toen ik de bel hoorde gaan. Ik vroeg me af wie dat nou kon zijn. Misschien was het Niall die weer wat was vergeten zoals gewoonlijk. Maar toen ik de deur open deed wist ik niet wie ik voor me zag staan. Het was Daniëlle. Ik had het kunnen weten. Er ging veel door mijn hoofd, ik dacht 'get out, get out, get out of my head.' Maar ik wist gewoon niet wat ik moest zeggen. Ze zei dat ze van me hield en me terug wilde en al die shit, maar het ging gewoon even te snel. Ik hield niet meer van haar. Ik had het als gezegd tegen haar, en dat deed veel pijn. En ik kan het niet nog een keer zeggen. Maar met pijn in mij hart heb ik het toch gezegd. Daniëlle wist niet wat haar overkwam. Ze liep weg en riep nog iets naar mij. "Je maakt een grote fout Liam Payne." En toen deed ik de deur dicht. "WAUW." Was het enige dat ik nog kon zeggen. Ik Probeerde alles uit mijn hoofd te zetten, maar het lukte niet. ik pakte mijn telefoon en belde Louis op om te zeggen dat ik meeging. "Hi Lou, ik ga toch zwemmen met jullie." Hey Liam, Oke is goed zie ik je dan zo bij Harry en mij thuis?" "Ehm is goed." Ik hoorde Louis op de achtergrond nog iets zeggen en hoorde toen iemand heel blij schreeuwen. Niall. Ik at nog wat voordat ik ging. Pakte mijn zwemspullen en ging toen naar Haz en Lou. Toen ik daar aan kwam zag ik Niall gelijk staan. "Nialler!" Hij reageerde niet, hij bleef gewoon voor zich uit staren. Het leek alsof die aan het nadenken was. Dus begon ik een beetje te lachen.Toen hij merkte dat ik hem aan het uitlachen was kwam die weer op onze wereld terecht. Hij lachte terug en kreeg toen een roze kleurtje op zijn gezicht. Ik voelde me vereerd. Niall moest blozen omdat ik hem zag staren. Ik kreeg een warm gevoel van binnen bij die gedachte. Ik wist niet wat het was en zette het weer snel uit mijn hoofd. Ik groette Harry en Louis en vroeg me toen af waar Zayn was. Dus ik vroeg waar hij was. Volgens Harry hadden ze in het zwembad met elkaar afgesproken en dat betekende dat we snel moesten vertrekken. We stapte in de auto en reden naar het zwembad. Ik dacht nog steeds aan het warme gevoel in me. Het was zo fijn maar ook zo vreemd. Ik liet het er maar bij en besloot lekker lol te gaan maken in One Direction Style.

Niall POV

Ik weet niet of ik mee ging zwemmen. Als ik toch geen indruk kan maken op Liam waarom zou ik dan nog naar het zwembad gaan? Dus omdat ik toch niks beters te doen had dan ging ik maar naar Nandos toe. Ik bestelde en ging toen maar op twitter. Toen ik halverwege mijn eten was ging mijn mobiel af. Wie kon dat nou zijn? Ik bedoel, iedereen weet dat je Niall James Horan niet moet storen als hij aan het eten is. ik nam op "Hallo met Niall." "Hey Niall, het is Lou. Kom je zo naar mij en Harry's flat toe?" "Oke ik kom er aan zie je over een kwartiertje." Ik hing op. Betaalde voor mij half opgegeten lunch en ging zo snel als ik kon Naar Louis en Harry toe. Ik belde aan en zag ik Harry open doen. Hij zei blij "je bent er" en liet me binnen. Ik zag dat Louis aan de telefoon was met iemand. "Niall je bent er, we moeten nog even wachten want Liam gaat toch mee." Ik schreeuwde van blijdschap. Liam ging toch mee. Ik was aan Liam aan het denken. Natuurlijk. Ik hoorde iemand lachen en zag dat het Liam was. Ik begon een beetje te blozen en draaide snel weg. Ik hoop maar dat Liam dat niet gezien had. We stapte met z'n alle in de auto en reden naar het zwembad. Ik zag dat Liam ergens moeite mee had maar ik liet het daar maar bij.

Reageer (2)

  • Cliffayne

    snel verder jij daar <3

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    ik ben niet zo van bromance, maar deze is echt leuk, love it, snel verder<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen