Foto bij Hoofdstuk 13

Hope u like it
Xx

Amy POV

Het is vandaag 2 jaar geleden dat mijn ouders zijn overleden. Ik zat op Angel zijn rug. Apple had ik vast. Ze duwde haar neus tegen mijn been aan. Zachtjes snikte ik. Ik voelde 2 sterke armen me van Angel af tillen. Hij nam me in een knuffel. "Wat is er lieverd?" Vroeg hij.
"Het is vandaag 2 jaar geleden dat mijn ouders zijn omgekomen." Snikte ik zachtjes.
Hij knuffelde me. Even later voelde ik 2 hoofden die tegen me aanduwde. Ik keek op en zag dat het Angel en Apple waren. Langzaam duwde ze Liam weg. "Hee, ik sta hier ook nog hoor!" Riep Liam verontwaardigd. Angel keek om en het leek net of hij wou zeggen: "Ja? Nou en. We zijn lekker groter dan jou dus duwen we je zo opzij. Jij mag haar vanavond weer."
Ik lachte om zijn blik. Even keek ik Liam aan en knuffelde de paarden nog even. Daarna duwde ik ze zachtjes weg en liep naar Liam toe. Ik drukte zachtjes mijn lippen op de Zijne. Hij opende zijn mond en tikte tegen mijn onderlip. Gewillig opende ik mijn mond. We kwamen in een vurige Tongzoen terecht. Ik wist zeker. Hij was mijn perfecte jongen! Ik zou hem nooit meer kwijt willen!

De volgende ochtend

De wekker ging af. Ik kleedde me aan en liep naar beneden. Mijn ontbijt bestond uit een broodje met hagelslag en een beker sinaasappelsap. Ik at het op en besloot om de paarden te gaan voeren. Want iedereen sliep nog volgens mij.
Ik liep naar buiten en begroete de paarden vrolijk. Ik schepte het eten in de emmers en zette het neer. Ieder paard had ander voer. Angel zette ik apart omdat hij anders het eten van de andere paarden stal. Hij was ook de baas van de kudde. Dat kwam misschien omdat hij een hengst was.
Terwijl de paarden aan het eten waren, bedacht ik me dat ik nu een merrie en hengst had. Als ik wilde kon ik nog een veulentje fokken. Dat zou wel leuk zijn! Dan kon ik hem of haar zadelmak maken en had Laure ook weer een paardje. Als ze er 1 wilde dan... Maar eerst moesten we maar eens verhuizen. Ja we gingen verhuizen. We woonden nog in Nederland. Want we komen oorspronkelijk uit Nederland. We zijn naar Engeland gegaan speciaal voor de wedstrijd. We hadden daar in een huis van vrienden van ons gewoond voor een tijdje. Laure, ik en de jongens willen bij elkaar gaan wonen. We moeten dan wel een groot huis met stallen hebben. Maar daar gaan we tegen die tijd wel naar kijken. We zien alles wel hoe het gaat.

Reageer (2)

  • RochelleS

    mooi!!!!(H)(H)(H)(H)(H)(H) snel verder<3

    1 decennium geleden
  • LaureWithAnE

    mooooooi sweetheart! snel verder?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen