Foto bij Hoofdstuk 10

Nieuw hoofdstukje :)

Over de fotoo : Love Theeeem !! <3 <3

(ondertussen 28 september)
00h23

"Denk je dat dat Mister X was?"Zei Harry.
"Ja,ik denkt het wel."Zei Zayn.
"Maar wat wil die vent toch van ons? We hebben hem toch niets misdaan?"Zei Liam verdrietig.
"Ik snap het ook niet,ik snap alleen dat hij ons niet zo graag mag."Zei Louis met een droevige toon.
"Pff...wat moeten we nu doen?"Vroeg Niall wanhopig.
"Ooh,ik heb een idee!Haha,daar heeft die domme Mister X niet aan gedacht!We kunnen onze ouders bellen! We hebben onze gsm toch allemaal bij!" (mobieltjes voor de Nederlanders onder ons ;) ) Zei harry vrolijk.
"Mijn batterij is leeg."Zei Louis.
"Ja!Mijn batterij is nog volledig vol!Snel bellen!"Zei Liam opgewonden.
"Ooh nee!Geen bereik."Zei hij.
"Zo dom is die Mister X dan toch niet."Zei Zayn."Waarschijnlijk wist hij dat we hier geen bereik hebben.
"Pff..Ik ben zo moe,maar hoe kan ik nu slapen in dit krot?"Zei Louis.
"En ik bevries hier bijna,het is hier ijskoud."Zei Harry.
"Ik moet dringend plassen!"Zei Zayn.
"Ik ben gewoon bang!"Zei Liam.
"En ik heb honger!"Zei Niall.
"Had ik het niet gedacht,meneer heeft weeral honger!"Zei Liam een beetje pissig.
"Ja,en jij dan.Je bent echt een softie,je bent echt altijd van alles bang,je bent zelfs bang van lepels.Kom op hoe verzin je het?"Zei Niall kwaad.
"Hoe durf je?Je weet dat ik daar niets aan kan doen!En jij Louis,als je moe bent slaap dan gewoon hé!Zei Liam.
"Ik?Als er hier iemand belachelijk doet is het meneer Zayn daar!Hij moet dringend plassen,als je moet plassen,ga je gewoon daar in de hoek staan.Wat boeit ons dat nu !
"STOOOOOOP!!!"Zei Harry.
"Is de situatie al niet erg genoeg?Moeten jullie nu ook nog ruzie beginnen maken?"Zei hij kwaad.
"Ja,je hebt gelijk,sorry Niall,sorry Louis."Zei Liam.
"Ja,jij ook sorry,ik mag niet lachen met je angst voor lepels."Antwoordde Niall.
"Is niet erg,sorry Zayn ik had niet zo gemeen moeten doen. Zei Louis.
"Maakt niet uit,maar we zijn nog geen stap verder hé ! We moeten hieruit zien te komen maar hoe?"Zei Zayn.
"Ooh,ik wil naar huis."Zei Harry droevig.
"Ik ook!" Antwoordde Niall en de jongens barstten allemaal in tranen uit.
Ze gaven elkaar een groepsknuffel en vielen in die omhelzing in slaap.

_________________________________________________________________________________________________________________
Geen hoofdstukjes meer voor vandaag !
Sorry dat het zo kort was,maar morgen komt er meer ! xx
Wat vonden jullie? Laat gerust een reactie achter.
Veel kusjes
MissMalikXx

Reageer (2)

  • 5Boys1Dream

    hahahahha sorry ik leg dubbel hoe ze een ruzie op lossen haha.

    omg ik ga die mister x zo vermoorden als ik hem zie :@

    ik snapte wel dat GSM mobieltje is hoor:P wij noemen het ook wel eens zo
    snel verder? xx

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Snel verderrrrr.....

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen