*16* I'm just kidding
Als ik thuis kom zie ik dat er licht in mijn huis brand. Voorzichtig loop ik naar binnen. Ik pak mijn pistool(die heb ik net uit een van de struiken gepakt, gewoon omdat het voor mijn eigen veiligheid is.) en voel aan mijn deur klink. Die is open ik sluip naar binnen. En kijk om alle muren heen. Ik hoor de tv dus ik weet waar degene zit. Ik loop om het hoekje en schreeuw: KOM NAAR BUITEN MET JE HANDEN OMHOOG. Angel komt om het hoekje gelopen met een verschrikt gezicht, waardoor ik in de lach schiet. Ze wordt boos op me en zegt waarom doe je dit nu? Terwijl ik me kapot lach valt het me op dat ze mijn galajurk draagt. Zodra ik ben uitgelachen en we zitten achter onze koffiemokken vraag ik haar waarom ze mijn galajurk draagt, ze vertelt me iets en zodra ze klaar is kijk ik haar indringend aan en zeg: Je liegt dat je barst. Ze kijkt me verwonderd aan en vraagt: Hoe wist je dat. Ik kijk haar verbaasd aan en zeg je bent mijn zus en je vergeet gewoon dat ik hele snelle hersenen heb. O ja, dat was ik even vergeten. En dan nu de waarheid please? Zullen we afspreken dat we het je morgen allemaal gaan uitleggen. Hoezo? vraag ik haar. Ik dacht dat ik alles wist. Ik ben een spion met snelle hersenen, die heel mooi kan zingen, die gevoel heeft voor mode en humor en jij vertelt mij dat er iets is wat ik nog niet weet? Ja, zegt Angel ga nu maar slapen morgen wordt een vermoeiende dag.
Er zijn nog geen reacties.