Foto bij 1.1

'Wat is er eigenlijk tussen jou en Cameron?' vraagt Tyler me en zet de glazen op een blad. 'Niks, hoezo?' vraag ik hem en voel mijn wangen branden.
Ik ben Amy Johnsen en heb een mega crush op mij beste vriend Cameron Byrd.
'Kom op Amy vertel het mij?' smeekt hij me en trekt een pruillipje. 'Er is niks Tyler.' mompel ik en zet de fles cola terug in de koeling. Tyler knikt er loopt naar buiten met het dienblad. Ik zucht en loop dan achter hem aan. 'Amy!' roept Chelsea me die al in het zwembad ligt. 'Ja?' vraag ik haar en trek mijn short uit. 'Kom eens.' grinnikt ze en zwemt naar de kant. Zuchtend laat ik me zakken op de badrand en steek mijn voeten in het water.
'Kom we houden een water gevecht!' roept ze vrolijk en Cameron springt het water al in. 'Ik ga me Amy!' roept hij en neemt me op zijn schouders. Mijn wangen beginnen weer te branden en met een glimlach kijk ik naar beneden. 'Oke!' roept Dan die op Chris zijn schouders zit. Chelsea maakt hun al snel af en nu is het mijn beurt.
'Ah!' kier ik vrolijk terwijl ik bij Cameron op zijn schouders zit. 'Kom op Amy!' roept hij en wrijft over mijn been, even ben ik verlamd maar al snel loop ik naar lucht te happen. Water verdwijnt in mijn longen en hoestend kom ik over eind. 'Gaat alles goed?' vraag Cameron me en tilt me op de zijkant, zijn armen steunen op mijn benen en met een bezorgde glimlach kijkt hij me aan. 'Ben in orde.' Glimlach ik en voel de vlinders weer onder in mijn buik. Ik sta op en loop zo snel mogelijk naar binnen. Eenmaal in mijn kamer bekijk ik me in de spiegel en zie hem in de deur opening staan. 'Ik wou je even checken.' glimlacht hij naar me. Ik pak mijn borstel van het plankje en haal die door mijn haar. Cameron pakt mijn borstel over en voorzichtig borsteld hij de klitten eruit. 'Bedankt.' mompel ik. 'Geen probleem, hier zijn we beste vrienden voor toch.' grinnikt hij. Beste vrienden, juist even vergeten.

Reageer (1)

  • Noelle1D

    YEAH TYLER!!!!
    LOVE IT

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen