Sorry dat ik weer niet geschreven heb gisteren, ik ga proberen hier nu ook een voorraadje te maken zodat ik elke dag kan activeren.

Als ik de woonkamer in kom zit iedereen tv te kijken, één of ander zang programma dat ik zelf nooit kijk. 'Marie! Kom zitten en kijk X Factor!' roept Elize waarop de anderen meteen SHHH roepen. Ik ga stil zitten en kijk naar het scherm. Er komen veel zangers of zangeressen langs maar ik let er niet echt op. Ik denk aan mijn ouders wat zouden ze nu aan het doen zijn? Waarom liet mijn vader me zo snel gaan? Zouden ze me missen? Na een tijdje ben ik het zat en sta ik op. 'Wat ga je doen?' vraagt Elize. 'Naar boven' antwoordt ik. Ze haalt haar schouders op en kijkt weer tv. Ik loop naar boven en ga op mijn bed zitten. Ik heb echt geen flauw idee wat ik nu moet doen. Opeens wil ik weer gitaar spelen. Ik heb vroeger veel gitaar gespeeld maar op een gegeven moment wilde ik dat niet meer en heb ik mijn gitaar verkocht. Ik neem me voor om morgen een nieuwe te kopen. Ik wil gaan slapen maar als ik eenmaal in mijn bed lig lukt het niet meer. Ik lig naar het plafond te staren en niks te doen. Na een tijdje val ik toch in slaap, wat ik achteraf gezien beter niet had kunnen doen.....

Reageer (2)

  • RatzLove

    pam pam pam pammmm

    1 decennium geleden
  • SomeNights

    pam pam pam..........

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen