Foto bij 014~

^^

Sophie Abbie Smith POV
‘What is this?’ Zeg ik, met mijn ogen staar ik naar een klein gebouw dat op een Mc Donalds lijkt. ‘The restaurant.’ Zegt Jane en ze slaat de deur van de auto dicht met open mond staar ik nog even naar het gebouw. ‘You're kidding, right?’ ‘I heard it from outside will look really small, but inside is larger, and I think the food is delicious!’ Zegt Jane, ik had niet opgemerkt dat ze naast me is komen staan, dus ik schrik en sla in een spastische reactie.
Jane schiet in de lach, waarom heeft zij altijd zo’n vrolijke lach, hoe doet ze dat? ‘Ok if you say so...’ Mompel ik en ik stap van de stoep op de weg. ‘Well! come we go inside.’ Zegt Jane tevreden en steekt over, ik loop als een hondje achter haar aan.
‘Wow that connections of yours are right. it i very large indeed.’ Met grote ogen kijk ik naar de binnenkant van het restaurant, we staan bij het raam te kijken.’I knew it.’ Zegt ze en ik geef haar gelijk. ‘Let's go to a table, because I'm hungry!’ Roep ik enthousiast en we haastten naar binnen, we nemen plaatst en wachten tot een ober.
Het duurt wat lang. ‘What does it take long,’ Zucht ik na een kwartier ‘We can not even get in contact with the waiters.’.‘Maybe you should take a look, I propose..’ Stelt Jane voor, ik knik ‘Yes no problem!’ en ik schuif mijn stoel naar achteren en ik sta op en loop regel recht naar de bar.
‘Sorry, may I ask why it takes so long? we wait fifteen minutes.’ Zeg ik als ik eindelijk contact krijg met een ober, hij lijkt me nieuw want hij doet nog een beetje klunzig. ‘Sorry I'm sorry, we have a special guest.’ Verontschuldigd hij zich en hij kijkt me met lichte stres aan. ‘But don’t you help your other clients?’ ‘We come I promise you.’ Zegt hij maar ik geloof er niks van. ‘Thank you, I'm starving.’ Zeg ik en ik draai me om naar de tafel bij de deur.
Als ik bijna bij de tafel ben komt er een jongen binnen, duidelijk heeft hij zijn haren geblondeerd, misschien moet hij weten dat de obers druk zijn. ‘I will not go in, they wait for a special guest, and it takes long to get an order.’ Zeg ik en hij kijkt me geschrokken aan. ‘You had to wait long?’ Vraagt hij verbaasd, ik knik en hij trekt me aan mijn pols.
‘I will say something of it.’ ‘Okay..’ Mompel ik, hij trekt me het restaurant door en ik zie de bar al dichterbij komen.
‘Sorry waiter?’ Zegt hij en hij laat mijn pols los, de ober draait zich om en begint vriendelijk te grijnzen, wat hij niet bij mij deed. ‘Oh Mr. Horan, glad you're here!’ Zegt hij en klapt in zijn handen, mijn ogen worden groot, is deze blonde jongen een speciale gast? ‘Did you make this girl a long time waited?’ Vraagt hij en twee paar hoofden draaien naar me om, waarna ik begin te blozen en omlaag kijk naar de grond. ‘Sorry sir we are sorry.’.
Wel lief dat die jongen me probeert te helpen, ik draai me hoofd naar Jane die op haar mobiel zit, dus niet door heeft dat er een discussie naast me plaats vind. ‘It does not matter. help her she must have a huge pull.’ Zegt de jongen, en hij heeft duidelijk gelijk want mijn honger is niet zomaar verdwenen. ‘Yes sir, take place. we're going to help her.’ Zegt de ober, en snel volg ik de jongen als hij weg loopt.
‘Okay, sorry you are that special guy?’ Vraag ik ongelovelijk en hij knikt en kijkt me met een grijns aan. ‘Yes I think so.’ ‘But are you a son of the owner or something?’ Stotter ik en hij grijnst alleen nog maar breder. ‘No I'm Niall Horan.’ ‘Who?’ Zeg ik en ik kijk hem met een schuin hoofd aan. ‘Never mind. what's your name?’ ‘Sophie Smith.’.
Het is even stil, we hebben oog contact maar dan zie ik in mijn ooghoeken dat Jane haar mobiel neer legt en er een ober bij de tafel staat, ik kijk de jongen genaamd Niall weer in de ogen, stralende licht blauwe ogen. ‘Nice name, sit down otherwise they will not help.’ Zegt Niall en hij wijst naar mijn tafel, ik knik en bedank hem en huppel dan weer terug naar mijn tafel, man wat had die jongen prachtige ogen.

759 woordjes! =] Woeeh. oke. ja ik faal ;$ Dikke Kus Iris

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen