4. Naam?
ssry dat het zo lang duurde! Eerlijk gezegd was ik het een beetje vergeten dat het mijn buurt is om een stukje te schrijven.
Hij is lekker lang geworden zeg
Hope You Like It <3
[Het schuine stukje is even uit de flashback]
~XxX~
Miek&Elien
Previously:
We oefenen het nog een paar keer en hetgaat al een stuk beter. Om 5 uur moet ik naar huis. 'Doei! Ik vond het heel gezellig! Ik zie je morgenwel wer!' Mieke zegt nog doei en dan fiets ik weg. Op weg naar huis.
Eenmaal thuis ga ik eten en daarna naar boven. Ik pak mijn laptop en check even mijn mail. Ik ben nog steeds helemaal in de zing-stemming dus zet ik speechless weer aan. Ik zing heel vrolijk mee totdat er op mijn deur word geklopt. Het is mijn moeder. "Wil je alsjeblieft ophouden met zingen? Je vader heeft hoofdpijn en niet in het beste humeur." "Okee mam!" Ik kijk nog even tv en ga dan slapen.
"Heey Miek!?!" "Ja?" "Weet je nog toen we onze naam bedachten?" Ze komt naast me zitten en denkt even na "Jaa! Dat was echt een melige boel." "Ja echt hé!" "Ja, toen kwamen we er achter dat het echt niet goed kwam met ons."
Volgende dag [pauze]
Ik eet rustig mijn broodje en klets wat met mijn vriendinnen als ik zie dat Mieke naar me toe komt gelopen. "Heey Eline!" "Heey!" Ze propt zich naast me aan de tafel "Luister, ik heb een ideetje."
"Vertel..." "Nou zou het niet leuk zijn als we onze 'band'" Terwijl ze dat zegt maakt aanhalingstekens in de lucht. Daarbij trekt ze een beetje een gek gezicht. Ik begin een beetje te lachen. Mieke kijkt me vragend aan. "Sorry, dat zag er even grappig uit." "Wat?" "Dat gezicht dat je erbij trok." Ze kijkt me nep beledigd aan waardoor ik nog harder begin te lachen. Mieke begint ook mee te lachen. We merken dat iedereen aan de tafel ons vreemd aankijk. Dat was onze rede om nog harder te lachen. Opeen kijkt Mieke heel serieus "Okee, genoeg gelachen." Die uitspraak zorgt voor nog een lachbui. Als we uiteindelijk uitgelachen zijn zeg ik "Dit komt niet goed met ons." "Daar heb je geloof ik gelijk in." Stemt Mieke ermee in. "Maargoed... Je had een idee over onze band." "Ja! Okee, het leek mij wel leuk als we onze band een naam geven." zegt ze trots. Vrolijk zeg ik "Ja! Leuk idee!"Dan gaat de bel, we hebben de halve pauze geloof ik volgemaakt met lachen. Dit komt echt niet goed denk ik bij mezelf. "O de bel, noujah we brainstormen later wel even over de naam." "Ja is goed!" Ik zwaai even en loop dan snel naar Nederlands. *zucht* Wat een saaie les denk ik bij mezelf. Die meneer praat maar door en praat maar door. Langzaam dwalen mijn gedachten af. Wat zal een leuke naam zijn? The Veronica's is de band die Speechless hebben gemaakt, misschien iets daar in de buurt. The V's? nee. uhhmm.. "Mevrouw van Elven! ..."
Reageer (1)
whaha
1 decennium geledensnel verder!!
kuzzies mij(H)