Foto bij Wake up, sweety. We need to get back.

Ik werd zachtjes wakker van het gezoem van de motor. Kellan zat achter het stuur en ik had z ’n jas over me liggen. Ik keek onder de jas. Niks aan. “Ha, Brook je bent wakker. Binnen 10 minuutjes zijn we terug bij de caravans. Kleed je snel aan.” Ik deed wat Kellan zei en kleedde me aan. “Kellan, heb je spijt van gisteren?” Vroeg ik aan Kellan.”Neen, jij wel?”Hij was bang voor het antwoord. “Neen, ik ook niet.”ik drukte een kus op Kellan z ’n wang. We kwamen aan en ik stapte uit Kellan z ’n auto. Kellan liep nog snel mee tot aan m ’n caravan. Hij drukte z ’n lippen nog eens op de mijne en verdween naar z ’n eigen caravan. Ik ging naar binnen en sloot de deur. Ik ging me eerst snel douchen. Ik kwam uit de douche en droogde me af, föhnde m ’n haren en kleedde me aan. Ik zette de radio aan en drukte op CD. Ik zocht naar ‘Dirty Diana’ van Micheal Jackson. Ik neuriede mee. Ik was een er kapot van toen ik hoorde dat M.J. overleden was. Er klopte iemand op de deur. Ik keek door de ruit en zag Ashley en Nikki staan. Ik opende de deur. “Wij moeten praten!”Zeiden ze lachend en duwden me weer naar binnen en sloten de deur achter zich. We gingen zitten en ik keek ze vragend aan. “Hoe komt het dat jij en Kellan nu pas terug zijn?”Vroeg Nikki met een wenkbrauw wiebel. “En hij zag er zo gelukzalig uit toen hij z ’n caravan in ging.”Ging Ashley verder. “We hebben gisteren ergens aan de kant van de weg seks gehad.” “En hoe was hij!?”Kirden ze in koor. “Geweldig!” Ik zuchtte gelukkig. “Ze is verliefd!”Zei Nikki terwijl ze in haar handen klapte. “En, wat heeft Robert er al op gezegt?”Vroeg Ashley. Meteen was ik weer down to earth. “Robert is jaloers.” Ze keken allebei verbaasd. “Maar hij heeft toch met Kirsten?!”Zei Nikki, en bij Kirstens naam snoof ze eens. “Ja, ik wet het. Het is dom dat hij zo reageerde.” Zei ik zuchtend. “Oke, we gaan gaan ontbijten, ga je mee?” Ik knikte en liep samen met hun naar het gebouwtje. Ik zag Kellan zitten die naar me grijnsde. Ik ging naast hem gaan zitten drukte m ’n lippen op de zijne.
Reactie ’s!
xoxo’

Reageer (9)

  • Misguided

    Verderverder !

    1 decennium geleden
  • BillxAngela

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Scharry

    OMG
    Echt sexyy!!!
    (K)

    1 decennium geleden
  • Atlanta

    Verdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer<3

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    SUPER GEWELDIG AWSOME SEXY SNEL VERDER (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen