Foto bij Grr kut wijf  :@

Hayy ;D

bill pov

2 weken later


ze hebben al 2 weken kom op maak het uit denk ik in mezelf. tom komt aan gelopen met een grote zak vol met chips en joice op schoot. ze kijkt mij de heletijd aan. bah vieze slet. ze roept me en ik moet met haar mee komen dus ik doe dat . ze doet de deur opslot en probeert me te zoennen ik wil haar wegduwen maar ze doet mijn riem los . BEN JE NOG WEL LEKKER roep ik boos jha dat ben ik zegt ze en ze heeft me broek uit en bind me armen en benen vast. niet tegen tom zeggen zegt ze en zij kleed zich ook uit . ik spartel maar ik kom niet los. je bent gemeen een gemene bitch je doet tom ook pijn hoor. ja maar dat boeit me niet en ze kijkt me gemeen aan. een traan rolt over mijn wang. en joice begint aan mijn lul te likken en dan gaat ze heel hard zuigen. ik begin het lekker tevinden nee bill niet doen zeg ik tegen mezelf. hij is alhelemaal stijf zegt joice. hou je bek trut zeg ik tegen haar ze gaat op me zitten en gaat heen en weer * jeweetwle *. later als alles klaar is kleed ze zich weer aan en maakt me los . en niets zeggen bill! want anders gaat je broer er aan . ik slik en kleed me snel aan. ik loop rillent na beneden . wat is er bill, zegt tom. niks zeg ik met een bibberende stem en straan ogen.



tom pov


bill moet huilen en ik omhels hem ik loop met hem naar een andere plek en doe de deur dicht. ik laat hem uit huilen en daar na vraag ik : wat is er bill . nou j joice . joice wat is er met joice vraag ik bezorgt. nou nee ik kan het niet zegt bill , waarom niet vraag ik weer. nou anders word je vermoord zegt bill snel en hij doet zijn hand voor zijn mond en kijkt me met grote ogen aan. ach nee bill dat doet ze niet en waarom heb je rood om je polsen heen vraag ik aan bill. dan begint hij weer te huilen . ik sus en knuffel hem stil. hmm er moet iets met hem zijn maar wat anders huilt hij niet denkt ik inmezelf. bell probeert het te vertellen. maar ik trek hem op me schoot.

Reageer (2)

  • PR0UD0FY0Ux

    Ga maar verder ;p

    1 decennium geleden
  • syllie1992

    je hebt al veel te lang niet meer gepost, ik hoop dat je snel verder gaat, wil weten hoe het afloopt

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen