Foto bij 013~

I. WANT. THIS! ^^

Sophie Abbie Smith POV
Hey, Sophie its well, if you can, we agree.’ Hoor ik Liam enthousiast zeggen, ‘Haha that was long, you almost made me afraid.’ Zeg ik. ‘Sorry.’ Verontschuldig hij zich, ‘Liam its okay, I can the whole week.’ ‘Okay, now I have your number too, so I give you a call if we can.’ Voor me zie ik de deur open vliegen en Jane binnen stappen.
Nog steeds vrolijk met een grijns zwaait ze naar me en richt dan een blik op mijn mobiel, onderuitgezakt lig ik op de bank, dan hoor ik de zacht adem haling van Liam door de telefoon, ik was even vergeten dat ik aan de telefoon was. ‘Okay bye Liam eat delicious.’ Zucht ik. ‘Bye Sophie eat tasty.’ Mompelt Liam en ik hang hem op.
Even staar ik naar het plafon en trek ik me aan de bank leuning me recht, waar ik zicht heb op de hal waar Jane der tas neer legt en hurkt om iets te pakken, na een tijdje gestaard te hebben merkt ze op dat ik nieuwsgierig mee kijk en begint ze zacht te lachen. ‘I pick my wallet we go to a restaurant’ Zegt Jane en tovert haar portomonnee te voorschijn.
‘Which restaurant?’ Zeg ik en ik duw mezelf van de bank af. ‘You'll see, people say, namely that there is food delicious.’ Zegt Jane en maakt een overdreven gebaar om te laten zien hoe lekker het is. ‘People?’ Vraag ik en ik Jane loopt weer door de kamer. ‘Yeah I never eat there, I also want to see what they have to offer.’ lacht ze, ik schiet zelf ook in de lach. ‘Okay!’.
Het is evenstil, Jane stapt op het tapijt en kijkt me met vragende ogen aan. ‘Who you called?’ Vraagt ze en ze doet haar handen in haar zij. ‘Nobody..’ Zeg ik en ik kijk naar het raam, wat mooi uitzicht heeft op het gebouw tegenover ons. ‘I heard that you called, honey you can tell me anything.’ Zegt Jane enthousiast, ik draai me naar haar om en ze zwaait overdreven haar handen in de lucht.
‘Well, I've made ​​a friend today.’ Probeer ik trots te zeggen en ik leun tegen de bank aan. ‘What have you done today?’ Jane’s ogen staren me weer aan, maar dan met een kleine enthousiaste glinster erin. ‘Shopped’ Zeg ik eenvoudig in het kortste woord te omschrijven. ‘Oh nice, what is the name of your friend’ ‘Liam.’ Zucht ik, ik weet niet waarom maar mijn wangen hebben een lichte kleur gevangen.
Jane kijkt om zich heen en laat dan haar portomonnee zien. ‘Beautiful name, let's go I'm hungry, grab your stuff.’ ‘I'm starving’ Zucht ik als er luid geluid van mijn maag komt, perfecte timing al zeg ik het zelf, ik pak mijn mobiel en mijn jas die op de grond ligt en ik kijk hoe Jane van woonkamer naar de hal is verplaatst. ‘You have everything?’.
Ik draai me nog een keer om met een blik op het apartement, ik had vandaag niet veel nodig, Jane zou trakteren qua eerste dag, dus mijn mobiel en jas lijken me genoeg.
‘So how far is it?’ Zeg ik als ik enthousiast. ‘Close the door behind you.’ Meld Jane me als ik zonder de deur dicht te trekken naar de trap loop. ‘I do.’ Zeg ik en loop terug en ik trek de deur dicht.
ik ren achter Jane die de trap af dribbelt. ‘We go by car because I would not go back in the rain.’ Zegt ze, mijn voeten knellen een beetje gelukkig heb ik gympen aangetrokken. ‘Okay right, Jane again you hurry, walking quietly!’ Zucht ik als we al een verdieping lager zijn.
‘Sorry sweetie, I normally walk very quickly, that is what we are doing here.’ Zegt Jane en ze draait zich naar me om, ze kijkt me aan en bijt op haar lip, ze weet volgens mij niet zo goed wat ze er mee moet.
‘But then I adjust.’ Zeg ik en ik word al sip als ik aan dat idee moet denken. ‘Not necessarily. sweetheart, I get used me to you.’ Zegt ze, opgelucht neem ik adem. ‘Fine, thank you very much.’ Lach ik en ik volg haar het gebouw uit.

Oke, ik geef het toe dit is een heel slecht hoofdstukje. ;3 Reacties? (flower)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen