13. Do you like me, or her?
" alt="Foto bij 13. Do you like me, or her?" style="max-width:100%; display:inline;" />
ReactieeesLet niet op die tekst naast t plaatje xd
Toen ik de leerlingenkamer in liep kreeg ik de schrok van mijn leven. Ik kon zo in huilen uitbarsten! Daar stond hij Draco en..
Alura! Had ik het haar maar verteld. Ze stonden te zoenen! Ik liep naar de meidenslaapkamer. Ik wist niet eens dat zij hem ook leuk vond!
Tien minuten later.
Nu besef ik me pas wat voor'n player hij is. Beneden hoor ik gegiegel van Alura. He bah. Ik ga even op bed liggen en dommel inslaap.
De volgende ochtend.(zondag)
Als ik op sta zie ik een blije Alura voor me. 'Draco en ik stonden te zoenen heb je het gezien?' Ik knik. Ik besloot haar maar niets te vertellen over het insidentje van Draco en mij. Ik voelde een steek van jaloezie in me maag. Ik wou dat ik gewoon met hem had. Normaal gesproken zou ik nu blij moeten zijn voor Alura. Maar ze denkt er niet eens aan dat ik hem ookleuk vind. Maarja ik zou ook geen sorry tegen haar hebben gezegt als ik met Draco had. Ik trek een trainingsbroek aan met een t-shirt. Ik zoek me sloffen en loop naar beneden. In de kerkers is het koud en kil. Dat besef ik me ook als ik beneden ben dus ga ik een vest halen. Als ik weer beneden kom zie ik Draco met Alura zitten. Alweer gaat er een steek van jaloezie door mijn lichaam. He bah, Ik ga wel weer naar boven.Maar voor ik naar boven kan gaan spreekt Draco me aan en beginnen we een gesprek. Tien minuten later zit ik druk in gesprek met een aantal mensen. Terwijl ik Alura en Draco samen moet aanzien. Het liefst was ik naar buiten gerent en daar gaan huilen. Maar dan zou Alura beseffen dat er wat tussen mij en Draco is gebeurt. En ik mag haar geluk niet zomaar gaan verpesten dus maar hopen dat, het snel uit gaat!
Reageer (3)
awwww
1 decennium geledenIk vind ehtzielig
wanneer ga je verder?
1 decennium geledenen echt goed geschreven!
Ooh, kei zielig
1 decennium geledenma wel goe geschreve
everyone likes him
hij is heeet
xx