011~
En ik had even geen tijd meer om te schrijven, dus om het goed te maken..
ga ik vanaf NU weer aan de slag met mijn story's =]
^^
Sophie Abbie Smith POV
Met een zucht schuif ik de sleutel van het appartement in het slot, het slot werkt tegen en ik probeer het nog wat harder ‘Come on, work now with it!’ Roep ik nutteloos naar het slot, ik draai een paar keer met de sleutel en een grijns verscheid op mijn gezicht als ik een klikje hoor.
Ik trek mijn sleutel uit het slot en ik loop in de woonkamer en sluit de deur zorgvuldig achter me, aangezien het zo stil is betekend het dat ik nog alleen thuis ben, wat op zich niet erg is, ik heb nu wel trek in rust, ik gooi mijn vest op de grond en ik laat me neer vallen op de witte sofa in de woonkamer voor de tv, ik lig niet comfortabel maar ik vind uiteindelijk wel een positie waar ik lekker in lig.
Als ik een korte tijd -wat wel een eeuwigheid aanvoelt- naar het plafon staar, zucht ik, deze hele week moet ik me zien te vermaken, ik haal mijn hand door mijn haren die een beetje vet aanvoelen, misschien kan ik straks wel even een douche nemen, als ik mijn ogen sluit, vliegen ze binnen een paar seconden weer open en schiet ik overeind, zacht bijt ik op mijn lip, helemaal vergeten! ik heb Liam’s nummer.
Even staar ik naar het nummer en haal ik mijn mobiel uit mijn zak die ik op de tafel leg en ik sta op, ik loop naar het kastje onder de tv en haal daar een A4 vandaan om het nummer op te schrijven zodat ik het niet kwijt raak tijdens het douchen.
Als ik het nummer heb opgeschreven haal ik weer mijn hand door mijn vettige haren, ik krabbel ‘Liam’ Onder het nummer en zet een streep er onder, ik laat de pen vallen en ik ga staan uit mijn hurk positie.
Met een grijns loop ik naar de badkamer, ik sluit de badkamer deur, trek mijn shirt over mijn hoofd, trek mijn broek naar beneden en ik laat een voor een alles op een hoopje vallen, als mijn bh de grond gevonden heeft loop ik regel recht naar de badkuip met douche en draai ik de kraan open.
De stralen schieten uit de douchekop op mijn naakte lichaam, ik pak van het randje een shampoo fles, ik haal de dop eraf en laat een klodder op mijn linkerhand vallen, ik leg de fles weer neer en ik begin mijn haren te masseren, na mijn haar gedaan te hebben en mijn lichaam inhebben gesopt word ik langzaam moe te worden.
Ik staar nog even naar de tegels in mijn zicht, genietend van de warme stralen, maar dan besluit ik maar te stoppen, ik draai de knoppen om en de stralen worden druppels, ik haal vinger langs het gat om de druppels te stoppen, tevreden grijp ik de handdoek van het haakje en stap ik uit de badkuip en droog ik me af.
Na een tijdje heb ik mijn haren gedroogd en mijn lichaam ingepakt met een joggingbroek en een shirt en kijk ik naar mijn reflexie in de spiegel, wat me niet op was gevallen was dat ik wallen onder mijn ogen heb, ik draai mijn haren in een knot en grijp mijn kleding en loop de badkamer uit. ‘Now calling Liam and waiting for Jane.’ Zucht ik en ik laat me op de bank vallen.
570 woordjes? Klopt dat? =]
Er zijn nog geen reacties.