O41 || Niall Horan
Oké my lovely cupcakes,
De volgende vijf hoofdstukken vanuit de andere jongens hun Point Of View!
Ik doe dit, om het gewoon wat helderder voor jullie te laten worden.
Anders wordt het zo vaag, you know.
So, enjoy!
De volgende vijf hoofdstukken vanuit de andere jongens hun Point Of View!
Ik doe dit, om het gewoon wat helderder voor jullie te laten worden.
Anders wordt het zo vaag, you know.
So, enjoy!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Ik wás niet eens homo. Die nadruk op was doet me denken dat het nu anders is.
1 decennium geledenEn dat meisje is Emma, denk ik.
Anders voel ik me heel dom.
En wouw!! Ik weet hoe die zich voelt. Waarom? Omdat jij t hebt beschreven. O en omdat ik t zelf ook heb (alleen heb ik nog een paar vrienden ben ik niet blond enzo maar t uitschelden dat doet pijn. Dan wil je nog liever dat ze me slaan (1 iemand doet t allebei)
xx
Waarschijnlijk werd zij zijn vriendin en loet hem na een tijdje net als de rest in de steek:(
1 decennium geledenZooooooooooo goed geschreven!!!! Ben meteen benieuwd, snel verder!!
1 decennium geledenEn thanks, dat ik een cupcakeje ben, hopelijk wel een met chocolaxD
oehh ik hoop dat het emma is:D geweldig stukje<3 love it<3 echt goed geschreven, leek net alsof ik over mezelf las...echt goed geschreven!
1 decennium geleden