Van shoppen tot vriendje![TH]De ontmoeting 1.1
Vorige keer: 'Is goehoed schreeuwde Iris terug. Ik ging maar weer even TMF kijken.
Van shoppen tot vriendje![TH]De ontmoeting 1.1
Iris POV:
Ik zocht snel andere kleren uit om mee in de stad te kunnen verschijnen en deed mijn lievelings deo op. Ook deed ik mijn haar en werkte ik mijn make-up bij wat er nog half op zat van gisteren.
**We zaten in de bus op weg naar de stad. In de stad was het vrij druk.
Ilja POV:
Samen met Iris liep ik arm in arm gehaakt naar de nieuwe winkel toe. Van buiten af zag ik al een paar hele leuke setjes in de etalage staan. Snel renden we naar binnen. 'Wow, vet leuke kleren' zeiden we in koor. We begonnen als een gek te passen. Ik past een leuk topje zonder bandjes en een rode skinny en Iris paste een T-shirt met allemaal vrolijke kleurtjes en een gewonen skinny. Daarna kochten we een heleboel.
**We liepen toch maar verder door de stad om nog meer winkels te bezoeken. Tot we tot mijn grote verbazing tegen Tom aan botste. Ttt.tt.tom? Ben jij dat echt? vroeg ik ongeloofwaardig. Tom antwoorde:'Ja ik be...Zijn zin werd afgebroken door een groep fans. Snel gaf Tom mij zijn nummer, je kon zien dat hij rood werd. En ik zou eigenlijk willen weten waarom? Daarna ging Tom weg, vluchten voor de hele groep met gillende fans.
Reageer (1)
Awh <3
1 decennium geledenTom die rood word Vet sgattig <3
x.