Foto bij Sleepless

Gelukkig was het morgen zaterdag en kon ik uitslapen. Ik ging dan 's avonds wel joggen...

Eenmaal op school aangekomen sjokte ik naar mijn kluisje. 'Godver, dat ding gaat niet open,' mompelde ik. Marloes keek me aan en begon te lachen.
'Gekkerd, die van jou is die ernaast.' Ik zuchtte en liet me tegen de kluisjes aanvallen.
Ik hoorde gegrinnik achter me en ik draaide me om. 'Niet goed geslapen?' vroeg Jasper nonchalant. Ik rolde met mijn ogen. 'Je ziet er uit als een lijk.'
'Zegt meneer die net zo goed in een doodskist kan slapen.' Zijn ogen flikkerden even, maar dat ontging me. Ik liet me naar beneden zakken en ging op de grond zitten.
'Heel charmant,' zei Marloes lachend. Ik zei niets, maar grabbelde in mijn tas. Waar ik wel aan had gedacht waren energiedrankjes en dextro's. Dan vandaag maar een beetje minder prestreren. Ik had toch alweer een week getraind en zat er nu echt wel weer in. Ik opende het blikje en dronk het in één keer leeg. Daarna trok ik een vies gezicht.
Ik hield eigenlijk totaal niet van zoetigheid. De enige dingen die ik altijd lekker vond om te eten, was vlees, dingen met veel ijzer erin en zoute dingen. Ik stond op en pakte nu wel het goede kluisje.
Zuchtend liep ik toen de bel ging naar mijn les. Deze had ik niet met Marloes. Ik strompelde er heen en kwam natuurlijk als laatste de klas binnen. Het lokaal van Spaans was nogal klein, omdat niet veel mensen het vak kozen. Je had hier ook geen officieel examen voor. Veel mensen uit deze regio spraken het al en vonden het dus onzin om het nog extra op school te doen als ze er toch niets aan zouden hebben, omdat ze het al konden.
Er was nog één stoel vrij. Die naast Jasper. Ik plofte naast hem neer en rekte me uit.
'Dus, wat ga jij van het weekend doen?' vroeg ik hem. De leraar was nog niet binnen dus we konden praten wat we wilden.
'Ik ga uit met een meisje,' zei hij koeltjes. Ik keek geschrokken op.
'Je had toch iets met Alice?' Hij zuchtte.
'Al een maand niet meer. We hielden de schijn voor school een beetje op. En ik ga aan het einde van het jaar waarschijnlijk weg.'
'Studeren?' vroeg ik. Hij haalde zijn schouders op.
'Ik heb nog geen examens gedaan, daarvoor moet ik nog een jaar, dus dat lijkt me niet.'
Ik zag een paar mensen me raar aankijken in de klas. Jezus, wat vonden de mensen er zo gek aan dat ik met "de Cullens" praatte? Ze beten echt niet als je iets vroeg.

Ja, lekker laat. Ik had geen inspiratie, maar dit moest ik even voor laten komen, zodat het verhaal wat duidelijker opbouwt. Dus sorry dat ie zo saai is.

Reageer (4)

  • PuppyGirl

    niet saai.. leeuukk!!

    snel verdeerr

    kusjaw

    1 decennium geleden
  • Mrloes

    snel verder!!!!:D:D:D:D:D:D

    XxX(K)

    1 decennium geleden
  • Hopefulness

    don't worry, be happy :Y)
    doe gewoon rustig aan, :P
    nexties<3
    xx<3

    1 decennium geleden
  • myms

    geen probleem en hij was juist leuk niet saai
    snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen