4: The arrival of Ino and Choji
Sorry dat het zo lang duurde tot ik dit hoofdstuk uit bracht. Maar ik hoop dat jullie het toch nog met plezier gaan lezen ps: geef alsjeblieft een reactie
Tobi's hideout
'Hier is het.'zei de grote ninja hond. 'Dankje.'zei Ino die dacht dat de hond weg zou gaan. 'Ik ga nog niet weg jonge dame ik breng jullie tot aan het eind.'zei de hond. 'Het...het einde ?' vroeg Choji bang. 'Haha niet jullie einde maar het eind van de reis zal ik het noemen.' lachte de hond. 'O... oké dan.' zei Ino een beetje van de kaart gebracht door de woorden van de onmenselijk grote hond. 'Laten we naar binnen gaan.' zei hij. 'Oké.' zeiden de chunin in koor.
Orochimaru's hideout
'En?' vroeg Kakashi aan Shikamaru via een radio. 'Niets en bij jou?' vroeg hij. 'Ook niets. Laten we terug gaan naar de anderen. Heb je sporen gevonden naar een van de twee?' vroeg Kakashi. 'Ik heb iets maar ik weet niet van wie het is.'zei Schikamaru. 'Wat is het?' vroeg Kakashi. 'Weet ik niet ik laat het wel zien als we aan komen.' zei hij.
Tobi's hideout
Kakashi en Shikamaru waren aangekomen aan de hideout. 'Wel,wel ;wel. Dus hie lijd het spoor heen?' vroeg Kakashi. 'Ja.' zei Pakkun zelfverzekerd. 'Laten we naar binnengaan.' stelde Shikamaru voor. 'Goed idee.' knikte Kakashi en ze wandelde naar binnen. 'Ik ruik iets.' zei Pakkun de ninja hond van Kakashi plots. 'Vallen.' zei Kakashi. 'Maar ze zijn al geactiveerd en vernietigd , de kinderen hebben het vast net op tijd door gekregen.' stelde Kakashi vast. 'Laten we gaan misschien zijn ze in gevaar.' zei Skikamaru.
Iets later kwamen ze in een grote kamer. 'Daar!' riep Kakashi luid. 'Ino , Choji !' riep Shikamaru, die blij was zijn vrienden te zien. 'Wat is er gebeurt?' vroeg Kakashi. 'Hij viel ons aan.' zuchte Choji. 'Het was pijnlijk en het leek wel eeuwen te duren...' kuchte Ino. Kakashi zag Iruka iets verder bewusteloos op de grond liggen. 'Wat denk je dat het was ?' vroeg Shikamaru. 'Wat voor een jutsu was het?' Kakashi zuchte:' mangekyou sharingan !' zei kakashi. 'Was het Sasuke die jullie aan viel?' vroeg Kakashi. Ze schudden beide hun hoofd. 'En Itachi is dood.' zei Shikamaru. 'Wie was het dan.......?'
Reageer (1)
Omg!!!!!
1 decennium geledenSnel verder please ^^