3: Orochimaru's hide out
Konoha the forest of the death
'Hier is het.'zei Pakkun . 'Hier is wat ?' vroeg Shikamaru. 'Hier is Sasuke voor het eerst gestopt. 'zei Kakashi. 'En niet alleen hij was achter iemand aan .'zei de hond. 'Wie?' vroeg Kakashi. 'Kabuto!'zei hij. 'Wat? Kabuto ma...?'begon Shikamaru. 'Nu Orochimaru dood is denk ik dat hij het over heeft genomen.' stelde Kakashi vast. 'Hij was namelijk zijn rechterhand.' zei hij. 'Dus is Kabuto nu de beheerser van de slangen jutsu?' vroeg Shikamaru. 'Ik denk het.'zei Kakashi. 'Ik weet het. Ik ruik het.'zei Pakkun. 'Waar kwamen ze vandaan ?' vroeg Shikamaru. 'Dat is niet belangrijke. Waar ze heen gaan is dat wel.'zei Pakkun. 'Wat?! gaan ze dan in dezelfde?' schrok Shikamaru. 'Ja maar ze komen niet van dezelfde plak. Ze hebben dus hier met elkaar afgesproken. 'zei de hond. 'Laten we geen tijd verspillen. 'zei Kakashi. 'Laten we gaan!' zei hij.
The hideout of Orochimaru
'We zijn er.'zei Pakkun. 'Oké bedankt Pakkun hier scheiden onze wegen.'zei Kakashi. 'Neen!' riep Shikamaru. 'Waarom niet?'vroeg Kakashi. 'We kunnen he nog gebruiken als er iemand is gevlucht.'zei Shikamaru. 'Ik denk niet dat dat zo'n goed idee is.'zei Kakashi. 'Wat?'zei Shikamaru. 'We zijn al van onze oorspronkelijke missie afgedwaald als een iemand van hun vlucht gaan we hen niet achterna. 'zei hij. Shikamaru knikte. 'Dag Pakkun.'zei hij. 'Dag zeurpiet, hopelijk zien we elkaar snel weer.'zei hij en verdween.
Tobi's hideout
'Wel,wel Iruka hoe gaat het.'zei een stem. 'Waarom? Sasuke?'vroeg hij. 'Waarom?' vroeg Sasuke. 'Ik was je sensei ik heb je nooit iets misdaan.' zei Iruka. 'Dat heb je mis.'zei Sasuke. 'Wat? Wat heb ik je dan ooit gedaan?'vroeg Iruka. 'Niets je had het mis toen je sensei zei.'zei Sasuke.'Wat...?'vroeg Iruka weer. Een rook steeg op voor sasuke. 'Wie...wie ben jij?'vroeg Iruka
Reageer (1)
OMFG!!!
1 decennium geledenWAT IS HIER AAN DE HAND!?!?!?!?!?!?!
SNEL VERDER PLEASE! :D:D:D:D:D