No reason is needed for loving - Nicholas Jonas - The End
The end
POV Roxanne
Ik zag in de verte Kevin, Joe, Jenny en onze ouders aankomen. Ik nam Nick's hand stevig vast. "Mam, pap, Paul, Denise..." ik werd onderbroken door mijn ma. "Lieverd, kan je ons vergeven dat we zo dom zijn geweest? Door je optreden op het podium hebben we ingezien dat we fout zaten" Denise nam over, "Echte liefde, ware liefde, kan je niet tegenhouden, maar we hebben wel enkele voorwaarden" Ik keek even naar Nick, hij gaf even een kneepje in mijn hand. "En die zijn?" Ik keek onzeker naar mijn ma, "Ten eerste, Roxanne jij maakt eerst dit schooljaar je jaar af en daarna mag je samen met Nick Thuisonderwijs volgen, ten tweede, Nick, jij maakt de tour af. En ten laatste, Roxanne elke keer als je vakantie hebt mag je met ons meetouren." Ik had de voorwaarden met open mond aanhoord. "Eh, voor mij is het ok" ," voor mij ook" zei Nick, "nog 1 ding, mag Roxanne vanavond blijven?" De ouders keken elkaar even aan "ok, dan , maar niets doen dat niet mag he" zei men pa lachend. "Pap, we hebben zo'n 3 maand samen in 1 bed gelegen dus ik denk dat 1 nacht ook nog wel zou lukken" , "Dan is het goed" mijn ouders keken vragend naar Denise en Paul, "gaan jullie nog even mee iets drinken in de bar?" , "ok, Jongens en meisjes als jullie hier klaar zijn, ineens naar het hotel gaan he". We knikten allemaal.
POV Nick
We stonden er allemaal een beetje verbaasd bij. Roxanne was de eerste die zich herstelde, ze vloog om mijn nek. "Nick, ze vinden het goed, ze...". De rest ging verloren in onze kus. "Ahum, hier zijn nog mensen met gevoelens he"Zei Joe. Roxanne liet me los, "Groepsknuffel!!!"
En toen knuffelde iedereen iedereen.
Eind goed al goed
Dit is echt wel het einde, gewoon omdat ik geen inspiratie meer heb voor dit verhaal...
Maar ik kan jullie geruststellen, ze leven nog lang en gelukkig !
Reageer (8)
Goed geschreven!!
1 decennium geledenKomt er nog een vervolg?
buuuh der moet een gevolg komen !!!!!!!!!!!!
1 decennium geledenXX
Dt is egt sweet:$ snel verder!
1 decennium geledenXx.<'3
Waaauw! Leuke story
1 decennium geledenEn snel verder gaan!
schrijf alsjeblieft heel snel verder!
1 decennium geledenje schrijft mooi!
xx
samantha