No reason is needed for loving - Nicholas Jonas - 15
De vorige was kort
sorrysorrysorry
xxxxxx
Jenny POV
Het begint ter spannen. Roxanne loopt erbij als een kip zonder kop.
14/11
Jenny POV
Gisteren is JB aangekomen. Ik heb ze (Kevin en Joe) ingelicht over Roxanne. Ze waren nog al verbaasd en wilden haar zien maar ik heb geweigerd. Het ging ongeveer zo:
Ik liep door de gangen van het Sportpaleis op weg naar de kamer van JB. Toen ik binnenkwam zaten alleen Kevin en Joe er. Ik stelde me voor en zei toen dat ik de beste vriendin van Rox was. Hun mond viel open van verbazing. Ik vertelde hun alles wat ik wist en ook zij vertelden hun deel en daaruit kon ik opmaken dat hun liefde (van Roxanne en Nick) veel en dieper zat dan andere mensen van hun leeftijd die verliefd werden. Toen namen we afscheid.
En als ik eerlijk mag zijn: wat zag Joe er ontzettend heet uit.
Ok vanavond was er het concert, dé vereniging van Nick en Roxanne, ik wist niet hoe het ging gebeuren, maar het ging vonken geven.
Roxanne POV
Ik liep rond, toen botste er ineens iemand tegen mij. “ ROXANNE!” Dat was Frankie dus, hij sloeg zijn armen rond mij. “Rox, ik heb je zo gemist”…”Oh Frankie, ik jou ook hoor”…”Spelen we morgen Guitar Hero?”…”Ohjaa, ik ga je zo inmaken”…”Dat zul je nog wel zien.” Hij stak zijn tong uit en liep weg, waarschijnlijk naar Kevin of Joe of… Nick. Ik liep verder naar de kleedkamers, toen ik ineens in één van die kleedkamers werd getrokken. “Hééi”. Het was Miley Cyrus, ze keek me aan. “Jij hebt één uur om ‘Before the storm’ te leren”…” ik, wat?”…”Niks te wat, jij gaat dat zingen in mijn plaats, samen met Nick” Ik stond even met mijn mond vol tanden… “Eh…ok”.
Het concert
Miley POV
De jongens hadden al een paar liedjes gezongen en het beste van zichzelf gegeven. Nu was het mijn of eigenlijk Roxanne haar beurt. Joe was gisteren naar mij gekomen en had het allemaal uitgelegd. Daarna was ik met het idee gekomen dat Roxanne het liedje in mijn plaats moest zingen. Niemand wist ervan. Ik had het haar een uur geleden aangeleerd en nu stond ze hier nerveus achter me heen en weer te lopen. “Je moet niet nerveus zijn, het komt allemaal wel goed”…” Ik ben vooral nerveus om hoe Nick zal reageren”…” Hij zal wel blij en verbaasd zijn, maar nu moet ik op. Succes” Ik gaf haar nog een knuffel. Ik liep het podium op toen de muziek begon te spelen. Ik gebaarde vlug naar Nick dat hij even moest stoppen op zijn gitaar. “Mensen mag ik even jullie aandacht, jullie weten dat ik dit normaal zing met Nick, maar vanavond verdiend iemand anders dit meer dan mij. Geen nood jullie horen mij nog wel vanavond. GO NICK” Toen liep ik het podium af. De zaal was stomverbaasd, maar ze gingen een geweldige zangeres te zien krijgen.
Reageer (8)
OEH, DANKJE DANKJE DANKJE DAT IK IN JE QUIZZ MAG SPELEN:Y)
1 decennium geledenecht helemaal geweldig:D
Snel verder!!!
1 decennium geledenxx
NU!
1 decennium geledenSNEL VERDER!!! x)
Super!
Sél Verder héé x3
Snel verder
1 decennium geledensuper!!
1 decennium geledensnel verder!!
xx