Zoals beloofd een nieuw hoofdstukje ;
De jongens waren toch niet echt beter denk ik ...
En over de foto ; Waarschijnlijk bij alle directioners zo ....

26 september
8h49

Toen de jongens van One Direction zaten te genieten van hun ontbijt kwamen er natuurlijk vele fans om handtekeningen en foto's vragen.
Eigenlijk hadden de jongens reuzehonger en wouden ze het liefst gewoon rustig eten,maar ze maakten zoals altijd tijd voor hun fans.
Toen de fans allemaal hadden gekregen wat ze wouden konden de jongens rustig verder eten.

Op dat moment aan de kamer van One Direction...
Hun manager klopte op de deur.
"Kom op jongens,nu moeten jullie echt wel gaan,het kan niet dat jullie nog steeds niet beter zijn hé!"
Geen antwoord.
"Kom op!Opstaan,jullie moeten vandaag naar BBC Radio 1 en jullie hebben een fotoshoot."Zei de manager een beetje opdringerig.
"Wat denkt u dat u aan het doen bent?" De persoon achter de manager deed hem behoorlijk schrikken.
"Dat is onze VIP-kamer,daar mag u niet zomaar binnen hoor."Het was een kamermeisje.
"Ik ben de manager van de groep."Hij liet zijn kaartje zien. "Weet u misschien waar ze zijn?"
"Oh,maar de jongens zijn al lang beneden aan het ontbijt,ik heb zelf gezien dat ze naar beneden gingen,ik heb zelfs hun handtekeningen gekregen!"Zei het kamermeisje fier.
"Ooh bedankt." Zei de manager en besloot dan maar om een hapje mee te gaan eten.

Terug aan het ontbijt.
"Ah,hier zijn jullie,ik was aan de deur van jullie kamer en kreeg al problemen met het kamermeisje."Zei de manager.
"Ooh sorry,zei Liam,we hadden u moeten waarschuwen,maar nu je hier toch bent kan je beter iets mee eten hé."
"Jaja,dat was ik al van plan,dus euhm..Jullie zijn beter?"vroeg de manager.
"Ja,eigenlijk wel,nog een beetje buikpijn,maar dat valt wel mee.Wat staat er vandaag op het programma?"Vroeg Harry. Al hoopte hij dat het niet te veel was.
"Jullie moeten om 10 uur bij BBC Radio 1 zijn en om 1 uur hebben jullie een fotoshoot."
"Dan zullen we maar opschieten,we moeten ons nog omkleden,en mijn haar ziet er volgens mij ook niet uit."Zei Zayn.
"ZAYN!!"Zeiden de andere jongens in koor.
"Maar,hij heeft wel gelijk,jullie zitten nog in jullie joggingbroeken,ga jullie maar snel omkleden."

Zo gezegd zo gedaan,de jongens gingen zich omkleden en ze kwamen om 10 uur aan bij de radio.
Eerst deden ze een interview en daarna zongen ze nog enkele liedjes waaronder 'Live While We're Young' en 'One Thing'.
Dan gingen ze op Niall's aandringen nog een hapje eten bij Nando's want hij was er al een week niet geweest.
Dat vond hij veel te lang geleden.
Om 1 uur kwamen ze aan op de fotoshoot.

"Hallo jongens,ik ben Cindy,de visagiste,ga maar allemaal in een stoel zitten.Mijn collega en ik zullen jullie zo dadelijk komen opmaken."
Als jullie iets nodig hebben,zeggen jullie het maar."
"Neenee,we hebben niets nodig."Zei Harry vriendelijk.
Als de jongens opgemaakt waren begon de fotoshoot.
Eerst werden er van de jongens apart foto's getrokken.
Eerst van Zayn,zijn foto's waren natuurlijk meteen allemaal gelukt omdat hij zo fotogeniek is.
Daarna was Louis aan de beurt.
Dat ging al wat minder vlot omdat hij elke keer in de lach schoot.
Maar na een uurtje waren er van iedereen enkele prachtige foto's.
Dan was het tijd om samen op de foto te staan.Eerst werden er enkele dingen veranderd aan het decor maar al snel konden er foto's gemaakt worden.
"Woow,ik voel me opeens zo duizelig."Zei Niall,nadat hij zijn evenwicht bijna verloor.
"Ja ik ook"Zei Harry.
En alle jongens grepen naar hun hoofd.
Na een paar seconden waren alle jongens flauwgevallen.
Niemand wist wat er gebeurde en er heerste grote paniek.
De visagistes,de manager,de fotograaf,ze probeerden allemaal de jongens wakker te maken,maar het lukte niet.
Ze wouden niet wakker worden.
Toen de jongens na 10 minuten nog niet wakker werden,was het tijd om actie te ondernemen.
"Kom op,bel de ziekenauto,NU!!"Riep de manager zenuwachtig.
En dat werd dan ook gedaan.

________________________________________________________________________________________________________________________
Vonden jullie het goed?
Laat hieronder weten wat jullie van dit hoofdstuk vonden.
Groetjes MissMalikXx

Reageer (3)

  • Irishsnow

    OMG!! :(

    xx

    1 decennium geleden
  • Chocolate1D

    Ik vraag me ook af waarom ze steeds ziek worden. Wat is er aan de hand?

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Ik ben echt benieuwd waarom ze zo ziek worden telkens, doe je soms wat in hun eten ofzo :8 Snel verderrr!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen