108 Mexx Smith & Harry Styles
holaaaa
I am going to make an apple pie!!!!
Oehh dat rijmt soort van...
Gisteren waren mijn opa en oma hierzo (ze wonen in Enschede en dus anderhalf uur hier vandaan) en mijn oma had het over appel pie als in de naam Piet zonder t..... Best slecht ...
Jep dat moest ik kwijt..
Ik heb trouwens vakantieeeeeee
I am going to make an apple pie!!!!
Oehh dat rijmt soort van...
Gisteren waren mijn opa en oma hierzo (ze wonen in Enschede en dus anderhalf uur hier vandaan) en mijn oma had het over appel pie als in de naam Piet zonder t..... Best slecht ...
Jep dat moest ik kwijt..
Ik heb trouwens vakantieeeeeee
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (14)
Oh... Mijn.... God!
1 decennium geledenWIE IS DAT PERSOON?!?!?!?!?!
Harry is dus echt de perfecte jongen he! (:
1 decennium geledenx
omg snel verder(H)
1 decennium geledenOmfg heb ze nu ook een geweldig te gekke stalker ? ik lees deze story en denk in men eigen wat heb ik een saai leven man ik bedoel maar het enige spectaculaire wat hier bij ons kan gebeuren is dat er iemand van de trap valt (waarbij ik me altijd dood lach ) !!!!
1 decennium geledenen trouwens ,,, mag ik jou iets vragen ???
GA JE ER NU EEN FUCKING GEWOONTE VAN MAKEN elke keer zo spannend te stoppen dit wordt nog men dood hoor denk aan al die lieve lezertjes die bijna gaan sterven think of it ,,, we zouden toch niet willen dat je van moord beschuldigt wordt ???
dus wil je pleaseeeeee snel verder !!!!
Ahw, zo zielig voor Dana ):
1 decennium geleden