2.01
Adghnjd DE Taylor Jones heeft mij getweet op 14/10/2012 15h59 Sooo Proud. Nog een hoofdstukje, hopelijk een betere dan de vorige, vinden jullie het nog leuk? xx
De komende dagen kan ik niets anders dan piekeren en nachtmerries hebben over de bootcamp. Ik hoop echt dat de bootcamp beter zal gaan dan mijn auditie. Ik wil Louis overtuigen, maar dat zal een hele opdracht worden. Maar het zal me lukken, ik geloof erin.
Tijdsprong van drie weken.
Vandaag is de dag, de bootcamp. Het moet super worden, het moet goed worden. Ik heb me al super voorbereid en vandaag heb ik mijn mooiste outfit aangetrokken. Weliswaar een nieuwe, maar alles voor de bootcamp. Hier hangt mijn leven zowat vanaf. Na weer lang wachten zoals bij de auditie mag ik mijn bootcamp uitvoeren. Ik moet een liedje zingen, wat wel goed verliep en nadien moesten we zingen en dansen in groepjes van 20. Dat liep ook op rolletjes. Nu nog hopen dat de jury er hetzelfde goede gevoel zoals mij over heeft. Weer moeten we enorm lang wachten, maar nu is het wachten op de resultaten. Ik zit op mijn gemak in een hoekje wat door de muziek van mijn iPod te bladeren. Ik vind een super liedje en besluit er naar te luisteren terwijl ik me ontspan. Voor ik het weet ben ik ingedommeld en lig ik zo'n halfuurtje te slapen tot ik een bal tegen mijn hoofd krijg. "I'm so sorry, did i hurt you?", een jongen met bruin haar en stralende blauwe ogen staat voor me, terwijl ik zijn bal terug geef zeg ik dat ik geen pijn heb. Zo snel als de jongen gekomen was is hij nu ook gegaan. Ik besluit nu toch wel even de benen te strekken want op de grond slapen is niet zo gezond. Op mijn weg leer ik een grappig meisje kennen. Ze vertelt me dat haar naam Jade is.
Ze heeft echt prachtig haar en een prachtige stem. Dat heb ik mogen horen toen we besloten om wat te jammen. Samen met Jade had ik wat zitten zingen terwijl we een beat maakten door met onze handen te klappen en in onze vingers te knippen. Nadat we applaus krijgen besluit ik om nog verder te gaan wandelen. Jade en ik nemen afscheid en wisselen nummers uit en daarna ga ik nog wat te eten halen. Onderweg naar de cafetaria kwam ik een jongen tegemoet die echt prachtig kon gitaar spelen. Hij ging met me mee mijn eten halen en met mij op het graspleintje zitten terwijl ik de Ceasar Salade binnenwerkte. Wanneer we terug naar binnengingen kwam er een crewlid op ons af om te zeggen dat alle meisjes van mijn categorie naar het podium moesten. De jongen en ik namen afscheid en ik vertrok met knikkende knieen naar het podium. Er worden allerlei namen afgeropen en telkens zit de mijne er niet bij.
Tranen branden in mijn oog wanneer de juryleden sorry zeggen omdat de laatste naam gezegd was. Ik verlaat het podium en moet samen met de andere meisjes die niet door zijn in een kamer gaan staan. Ik zie dat Jade ook in de kamer staat en barst in tranen uit in haar armen. Samen huilen we nog wat en beloven we elkaar dat we volgend jaar samen komen auditie doen. We doen een pinky-swear en ik kijk om me heen naar nog huilende meisjes. Plots word ons gejank verstoord door een crewlid die komt zeggen dat een aantal meisjes terug naar het podium moeten. Ze noemt de namen en Jade en ik kijken elkaar met grote ogen aan omdat we horen dat onze namen erbij zitten. We volgen samen met nog zes andere meisjes het crewlid. Aan het podium aangekomen zegt Tulisa dat Jade en ik samen met twee andere meisjes aan de ene kant van het podium moeten gaan staan en de vier anderen aan de andere kant van het podium. "Concratulations girls.", klinkt de stem van Gary, "we decided to put you girls in a girlsband because you girls are talented. Congratulations and good luck!" Gary sloot zijn zin af en Jade, ik en de twee anderen begonnen te springen, elkaar te knuffelen en te tieren. Ik kon mijn oren niet geloven, maar toch ben ik superblij.
Pam,pam,paaaaam. Ziezo! Nog een deeltje, om het goed te maken. Like the part? Reacties en kudo's graag x? Love and rockets <3
Reageer (2)
Nieuwe Fan! Super mooi geschreven!
1 decennium geledensnel verder je schryft super mooi xx
1 decennium geleden