Part 33
Hey lezertjes !
ik heb besloten om er een kort verhaal van te maken: ik ga tot hoofdstuk 50 en dan komt de epiloog !
sorry, maar ik had jullie al eens eerder gezegd dat ik geen tijd heb dus dan weet je meteen ook de reden.
anyway, veel leesplezier !
xoxo Sophie
ik heb besloten om er een kort verhaal van te maken: ik ga tot hoofdstuk 50 en dan komt de epiloog !
sorry, maar ik had jullie al eens eerder gezegd dat ik geen tijd heb dus dan weet je meteen ook de reden.
anyway, veel leesplezier !
xoxo Sophie
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
waarom?
1 decennium geledenantwoord: OMDAT JE EEN STOMME EIGENWIJZE TRUT BENT!!!
aardig antwoord: je kan er niks wan doen! je moest harry wel achterna! kan jij er wat aab doen dat je in ieder hoofdstuk wordt aangerand.
ik: nou niet IEDER hoofdstuk. maar drie keer tot nu toe.
ander ik: ben ik na serieus in een reactie aan t zetten hoe ik in mezelf praat?
eerste ik: jep. misschien ben jij wel die stomme eigenwijze trut.
Andere ik: niet waar! ben jezelf!!
omg!! zijn mijn denkbeeldige ikken nou ruzue aan t maken? ik wordt gek!!!!
spannend snel verder
1 decennium geledenO_O en dat had ik niet verwacht
1 decennium geledensnel verder! xx
omg snel verdeeer xx
1 decennium geleden