1.01.
"I'm Perrie Edwards" antwoord ik beleefd. De juryleden knikken en geven me een teken dat ik mag beginnen met zingen. Ik zet me schrap, doe nog vlug een schietgebedje en begin dan met de eerste noot van mijn liedje en alle zenuwen verdwenen uit mijn lijf.
" And I'm here to remind you
Of the mess you left when you went away
It's not fair to deny me
Of the cross I bear that you gave to me
You, you, you oughta know " Ik eindig de laatste noot en haal opgelucht adem. Kelly Rowland lijkt nogal opgewonden of is blij met mijn auditie want ze schiet enthousiast met haar armen in de lucht. Ik begin wat te grinniken wanneer ik haar zie. Zo'n grote ster die mij goed vind. Wat een eer! Jammer genoeg is Louis wat minder enthousiast over mijn auditie. Ik begin te twijfelen. Louis en Kelly gaan in discussie en Tulisa komt ertussen. Ik begin erg te twijfelen aan mijn auditie door deze actie. Uiteindelijk zegt Kelly dat ik het super had gedaan en mijn zelfvertrouwen wordt hierdoor weer wat opgekrikt. Uiteindelijk krijg ik drie ja's. Eén van Kelly, Tulisa en Gary. Niet van Louis, jammer genoeg. Nu is het nog afwachten of ik na de bootcamp door mag naar judges houses. Laten we daar maar op hopen. En de volgende keer, gaat Louis zijn mond openzakken, geloof me!
Okeja. Dit deeltje is echt slecht, ik heb het twintig keer ofzo herschreven maar het blijft slecht. Nuja, eerste deeltjes altijd slecht zeker? Oh nog iets! Ik weet niet hoeveel ja's perrie kreeg enzo. Maar na de auditie zal ik de bootcamp en de samensmelting tot groep baseren op die van one direction, omdat ik die van Little Mix niet goed weet. En die van 1D weet ik wel zowat. Dus als het verkeerd is... Sorry! Reacties?
Reageer (1)
Het is GEEN slecht stukje hoor!!!!
1 decennium geleden