Hoofdstuk honderdnegentien
Sorry dat het zo lang heeft geduurd dat ik iets postte. Ik zit in het examenjaar van mijn opleiding en die druk is zeer te voelen.
Ik zal daarom niet veel posten maar zodra ik tijd heb krijgen jullie een nieuw deeltje.
Nogmaals sorry
Ik zal daarom niet veel posten maar zodra ik tijd heb krijgen jullie een nieuw deeltje.
Nogmaals sorry
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
Snel verder <3
1 decennium geledensnel verder!!!!!!!!!!
1 decennium geledenJeej weer een nieuw hoofdstukje!
1 decennium geledenGeeft niet hoor dat het wat langer duurt, ik kan zelf ook niet altijd schrijven ivm school.
ik zal braaf wachten op het volgende stuk
Ugh,
1 decennium geledenik snap de jongens helemaal.
Het is ook gewoon absurd dat Tom geen contact mag hebben met mena.
Beter gaat de bel over tien minuten en komen Bill en Tom binnen vallen.
Dat het management maar eens wakker wordt, dingen over hun 'werk leven' mogen ze heus wel beslissen. daar zijn ze tenslotte voor maar met hun prive leven moeten ze zich niet gaan bemoeien.
zijn ze nou helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal gek geworden?
en als ze weg moeten bij hun platenmaatschappij/management door deze actie is dat alleen maar iets waar ze trots op mogen zijn.
prive is natuurlijk belangrijker dan werk! en zeker als er een kind bij komt kijken..
en buiten dat hebben ze vast wel weer snel een nieuw management/platenmaatschappij gevonden.
ze brengen vast genoeg geld binnen hahahaha :p
dussssssssss
conclusie:
laat Tom maar lekker snel naar huis komen.. ^^
gelukkig maar
1 decennium geleden