Foto bij O64 || Charlotte Rosaline Stewart

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • LoveIsLouder

    Mooooii,,(H)

    Weetje?
    Ik ben blij dat ik dit hoofdstuk lees !
    Want mijn dag word altijd compleet als ik dit verhaal lees.
    Niet slijmend bedoelt ofzo maar ik meen het echt!

    Hmmm,, dit hoofdstukje is echt zoo schattig !(lol)
    Trouwens ik zat zo op internet te shoppen en toen zag ik een paar TOMS staan dus.
    Ik klik er snel op en kijk op de prijs : 20 euro.. Echt heel goedkoop.
    Ik dus zo tegen mijn moeder vragen van Maaam mag ik deze schoenen hebben?
    Mijn moeder vond ze dus ook leuk en toen moest ik zo de goede schoenmaat vinden en toen waren ze niet meer in mijn maat !
    Echt zo oneerlijk ! Het waren ook de enige Toms die op die site stonden..
    Ja, ik dacht er weer aan toen ik zo zag dat Charlotte nu ook Toms droeg dusja...
    Owja, ik weet eigenlijk niet waarom ik je dit vertel maar vandaag met Gymnastiek op school hadden we volleybal en ik dus heel enthousiast die bal terug willen slaan , ging mijn hand dubbel! Deed echt heel pijn...

    Kudooooooooooooooooooooooooooooootjeeeee(flower)

    x

    1 decennium geleden
  • xSaarrStyles

    Aaahh, i love it, it's so cute!

    1 decennium geleden
  • Salute

    Super!
    Snel verder <33

    1 decennium geleden
  • xIsoldee

    Typische stoot voor jou? Hahaha lovees ;d <3

    1 decennium geleden
  • Frederique95

    Snel verder (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen