Foto bij Hoofdstuk 1

Heei iedereen,
Dit is de eerste keer dat ik een story maak , dus hopelijk vinden jullie hem leuk ! xx
Ik zal proberen om elke dag een hoofdstukje te schrijven xx

24 september,20h00
Het concert van One Direction is aan de gang.
Ze geven zich zoals altijd volledig en het is tot nu toe echt het beste concert dat ze ooit hebben gedaan.
Ze staan enthousiast 'More than this' te zingen.Niall staat zijn solo te doen,dus het is bijna aan Louis.
De meeste fans zijn naar Niall aan het kijken,want hij zingt echt fantastisch,maar enkele fans hebben door dat Louis raar doet.
Op het moment dat Louis moet beginnen zingen geeft hij zijn microfoon aan Harry en stormt het podium af,hij gaat naar de wc en begint luidruchtig over te geven.Liam,Zayn,Niall en Harry kijken elkaar niet-begrijpend aan,maar zingen toch door.Dan komt Louis na een tijdje op het podium.
"Sorry mensen,het spijt me heel erg,maar ik vrees dat ik niet meer zal kunnen optreden."
Hij loopt weer af het podium en komt net op tijd aan bij de wc's.
"Ja,jullie zien dat Louis niet meer zal kunnen optreden,maar wees niet bang,we blijven doorgaan ." zei Harry een beetje teleurgesteld.
Ze besluiten wel om 'More than this' te stoppen en 'Moments' te zingen.Liam begint te zingen:
Shut the door,turn the light off...
Daar stopt hij even om te slikken.De fans kijken verwonderd maar gelukkig zingt Liam gewoon door.
I wanna be with you,I wanna feel your love...
Hij stopt weer even.Zayn wisselt een blik met Niall,hij begrijpt er niets van.I wanna lay... Liam grijpt naar zijn maag en spurt-net als Louis-het podium af.Eenmaal aangekomen bij de wc's begint Liam over te geven.Louis kijkt even om,maar kan nog net op tijd zijn hoofd weer over de wc-pot hangen.
"Pff...Voel jij je ook zo verschrikkelijk?"zei Liam,met een kleine kreun van de pijn in zijn stem.
"Ja,ik ben blij dat ik op tijd van het podium kon lopen."
Daar kwam Zayn ook aangelopen en(ja jullie raden het al) ook hij moest boven de wc gaan hangen.
Harry en Niall stonden verbaasd naar elkaar te kijken op podium,toen waren ze nog met 2!
"Euhmm..."was het enige dat Harry kon zeggen.
"Tja...We zullen dan maar 'Up all night' zingen zeker?Het zal niet zo goed klinken als anders,maar we zullen ons best doen."zei Niall.
Niall en Harry zongen met veel overtuiging 'Up all night' en bij dat liedje werd er natuurlijk wat gesprongen.
Dat hadden Harry en Niall beter niet gedaan.Ze voelden hun maag omkeren en ze spurtten het podium af.
Daar zaten de leden van One Direction dan op hun knieën in het toilet met hun hoofd in de wc-pot.
Hun manager kwam het podium op.
"Sorry mensen,maar zoals jullie zien is One Direction niet in staat om nog op te treden,het spijt ons heel erg,maar het concert wordt stopgezet."
Na veel 'boe-geroep' verlieten dan toch alle fans de zaal.
De manager ging naar de toiletten.
"Kom jongens sta op,we gaan onmiddellijk naar het hotel,ga maar wat uitzieken in bed."
Met veel kreunende geluiden stonden de jongens op.
"Ooh ja,in mijn bed liggen,dat zal deugd doen,ik heb me nog nooit zo ziek gevoeld."Zei Niall.
En ze vertrokken naar de auto.

Reageer (1)

  • Irishsnow

    Oh My God!!
    Poor boys!! :( Ik neem meteen een abo, want ik ben nu al aan het fangirlen ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen