Hoofdstuk 12
duimen jullie voor me?
xx
1DxHorselove
Laure POV
We zaten met zijn alle op de bank. Behalve Amy, die was natuurlijk weer bij haar nieuwe paard. Soms zou ik wel eens willen weten hoe zijn het zonder haar eigen paarden zou doen. Ik denk dat ze dat niet eens zou kunnen! Ik zou het ook niet kunnen zo een dag zonder Jazz. Ik kon dan wel iets meer zonder paarden dan Amy. Maar Amy was ook haar ouders kwijt geraakt en nu waren haar paarden een soort van ouders voor haar. Ergens snap ik het ook wel. “Ik ben even naar Amy!” zei Liam.
“Oke dan zien je we zo wel.” Zei Harry. Ik zat bij hem op schoot. We zaten vrolijk te kletsen. Vooral over de paarden. Ik vertelde hoe ik aan Jazz gekomen was.
Liam POV
Ik liep naar buiten, richting de paarden. Daar zal Amy wel zijn. van de verte zag ik haar al op Angel zitten. Apple haar nieuwe paardje had ze bij zich. Ik liep rustig naar haar toe. Toen ik wat dichterbij was hoorde ik zachte snikken. Ik zag dat Amy zat te huilen. De paarden probeerde haar te troosten maar dat lukte niet helemaal. Ik liep naar haar toe en tilde haar vaan Angel af. ik nam haar in een knuffel en sloeg stevig mijn armen om haar heen. “Wat is er lieverd?” vroeg ik. “Vandaag is het 2 jaar geleden dat mijn ouders zijn omgekomen bij een ongeluk.” Snikte ze zachtjes. Ik pakte haar nog wat steviger vast. De paarden kwamen ook dichterbij. Ze drukte allebei hun neuzen tegen haar wangen. En duwde mij langzaam weg. “Hee, ik sta hier ook nog hoor!” zei ik beledigd. Ik hoorde Amy lachen. Angel keek even om. En het leek net alsof hij wou zeggen: “Ja? Nou en. Wij zijn lekker groter dus duwen we jou zo weg. Jij mag haar vanavond weer hebben.” Ik lachte even. “Aardige paarden heb jij Ams”
“Weet ik, lief zijn ze he?!”
ik hoorde haar lieve lach. Mooi, ze kon weer lachen. Ik zou het moeilijk hebben gehad als ik mijn ouders nooit meer zou zien. Nu kan ik mijn ouders ook niet veel zien. Maar ik weet wel dat ze nog leven. Ik zag dat Amy, Angel en Apple wegduwde. Ze liep naar mij toe en drukte haar lippen op de mijne. We raakte in een vurige tongzoen. Ik wist zeker dat zij het perfecte meisje was. ik zal haar nooit meer loslaten.
Reageer (2)
Super Mooi!!! snel verder<3
1 decennium geledenMoooi sweetie! En ik duim voor je maar dat weet je hé! Xxx
1 decennium geleden