008~ Liam
Liam James Payne POV
‘Harry! hurry up we do not have the whole day!’ Roept Louis die in de hal bij de trap staat, hij kijkt me even aan en kijkt dan weer naar boven. ‘Harry?’ Roept hij weer. ‘Wait one more second!’ Horen we Harry door het huis terug roepen, toen was het even stil, we hoorden voetstappen die boven afspeelden, Harry is duidelijk nog een jaar bezig met zijn uiterlijk terwijl Louis en Zayn meestal de slomen zijn.
Ik sta op en ik loop naar Louis toe, naast hem sta ik stil, hij knikt naar me als ik hem vragend aan kijk. ‘No Harry go now!’ Roep Ik door de hal. ‘Okay, I'm coming!’ Roept Harry en hij dribbelt de trap af met een brede grijns, die Harry heeft echt elke dag een grijns, ook Zayn komt tevoorschijn. ‘Zayn are you ready?’ Vraagt Louis die naar achteren stapt richting de deur. ‘Yes I'm ready.’ Moppert Zayn zacht, hij is dus minder blij dan Harry vandaag.
‘Guys come then we go buy new clothes, Paul is already in the car waiting.’ Zegt Louis, ook Niall komt nu tevoorschijn met een flesje water in zijn handen, ook hij lacht. ‘Why should he join?’ Zegt Zayn tegen. ‘Why not?’ Vraagt Harry die juist voor is. ‘Since we are also able to self-’ Begint Zayn maar al snel onderbreekt Harry hem. ‘Do not you remember that you and Louis were lost in Sydney, all night?’ Zegt Harry met een frons, Zayn knikt afwezig. ‘Uh uh.’.
Ik maak me zorgen, Zayn heeft nog nooit zo’n sippe bui gehad, misschien komt het omdat Perrie het nu druk heeft en dat ze elkaar iets minder zien, of omdat zijn opa jarig is en hij er niet bij kan zijn. ‘Zayn, whatever it may be, We are there for you.’ Zeg ik terwijl ik zacht op Zayn’s schouder klop, hij knikt en maakt een kleine glimlach.
Met z’n allen op een rij van vijf lopen we het huis uit, de stoep af, richting de auto en stappen we allemaal in, we gaan allemaal verschillend zitten, Harry voorin, Ik bij het raam, Zayn en Louis tegenover me en Niall naast me, Zayn kijkt gelijk geïnteresseerd op zijn mobiel, Louis lijkt te sms'en en aan zijn lach te zien weet ik dat het Eleanor is, Niall die heeft zijn ogen gesloten, vast is hij heel moe, dan moet hij maar ook niet zo laat opstaan en Harry kan ik nauwelijks zien.
En ik zit hier met mijn gedachten bij Danielle die een week geleden het heeft uitgemaakt, omdat het beter voor ons zal zijn, toch blijven we beste vrienden, maar ik ga haar ook wel missen, met alles wat we samen deden...
454 Woordjes, weinig maar ik moet even inkomen op de rol van Liam =] Awh die foto Dikke Kus Iris ps. Reacties welkom =]
Er zijn nog geen reacties.