Foto bij A new start

Als de deur opengaat zien we een glimlachende Anne. Voordat we naar binnen stappen zie ik in mijn ooghoeken haar zoon, Harry, naar mij kijken door het raam. Ik loop snel naar binnen en geef Anne en Robin een hand, als mijn moeder de deur open doet van de woonkamer, komt Harry onze kant op gelopen. 'Hallo, ik ben Harry' zegt hij grinnikend. Drew laat zich op de bank ploffen waardoor mijn moeder hem quasi boos aankijkt. 'Drew, gedraag je asjeblieft.' zegt mijn moeder streng. Ik moet lachen en laat me zakken op de andere sofa. 'Haha, geeft niet hoor. Harry doet dat ook altijd.' zegt Anne snel. 'Willen jullie wat drinken?' vraagt Robin. Drew en ik knikken allebei en 2 minuten later staan er 2 glazen cola voor onze neuzen. Mijn moeder, Anne en Robin gaan aan de tafel zitten in de keuken zodat ze waarschijnlijk geen last hebben van ons. Harry komt tegenover mij zitten en kijkt me glimlachend aan. Ik voel me rood worden en pak mijn cola en neem er een slok van. 'Wie is dat meisje?' vraagt Drew en wijst naar een fotolijstje. 'Oh, dat is mijn zus Gemma, die komt over een half uur eraan als het goed is.' zegt Harry. Drew knikt en er valt een stilte. 'Hoe vinden jullie het hier?' vraagt Harry snel om de stilte op te vullen. 'We hebben nog niet zoveel gezien eigenlijk.' zegt Drew. Net als Harry iets wil gaan zeggen gaat de deur open en komt er een meisje met kort donkerbruin haar naar binnen lopen. 'Hey, jullie zijn vast de nieuwe overburen.' zegt ze blij en laat haar tas vallen. We knikken en geven haar een hand. 'Ik ben Gemma trouwens' zegt ze blij. Gemma loopt richting de keuken en verdwijnt. 'Maar nog over dat jullie nog niet zoveel hebben gezien, ik wil jullie wel even rondleiden door Holmes Chapel.' zegt Harry blij. Mijn broer en ik kijken elkaar aan en knikken blij. Ook voor het eerst dat ik zo blij ben hier. Harry staat op en loopt naar de keuken, na een paar minuten komt hij weer terug met een blij gezicht. 'We kunnen gaan' zegt hij blij.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen