Foto bij I miss you

Op foto is Jessica :D

*Eige POV weer*

"Waarom is het hier eigenlijk zo'n rommel?" denk ik als ik gedoucht heb en weer terug m'n kamer inloop. "'t is toch veel beter als het opgeruimd is?"

Ik pak mn toverstok en ga aan het werk.
Ik richt op alle vieze kleding en die verplaatsen naar de wasmachine die ze begint te wassen.
Ik wijs op de kasten en die gaan in hun goede vorm staan.
Ik wijs op de schone kleding en die vouwen zich netjes op en gaan in de kasten liggen.
Ik wijs op de kapotte spiegels en die worden weer heel.
Ik wijs op de bedden die zichzelf opmaken.
En als laatste wijs ik op de schoonmaakspullen die de kamer schoon beginnen te maken.

"Ik mis iets" denk ik terwijl ik rondkijk "maar wat?"
De bedden zijn opgemaakt, alles is weer heel, alles is opgeruimd, m'n briefpapier en veren liggen in de la van m'n nachtkastje en de kooi van Snow staat naast m'n bed maar toch mis ik iets...


Na een half uur nadenken weet ik 't eindelijk, weet ik wat ik mis...
Ik mis Draco... Draco die mijn kamer in komt lopen als ik m'n kamer heb verbauwt en het laatste dingetje eraan toevoegt zodat m'n kamer gewoon fantastisch wordt... Draco die z'n armen zomaar om me heen slaat zodat ik me super voel... Draco die zo vrolijk is als we weer een zwerkbalwedstrijd gewonnen hebben... Draco die me troost als ik verdrietig ben... Draco's zachte lippen op de mijne...


*Draco's POV*

Ik zit met Naomi en Blaise in de lekke ketel nadat we de hele dag hebben rondgewandelt door Zweinsveld.
Dit is echt de állereerste keer dat ik het hier in Zweinsveld niet leuk vindt.
Naomi is echt zó saai hè, dat kind loopt het ene winkeltje in en het andere weer uit.
Ze kijkt echt nieteens waar ze naar binnen gaat en als ze dat wel doet is het bij een kledingwinkel waar ze uren blijft rondlopen...

Dat snap ik echt niet aan meiden, dat ze uren naar kleding kunnen kijken...
Oké, Jessica kan dat ook. Maar dat is anders. Met haar is dat wel leuk.
Maar haar staat ook alles, en Naomi staat echt helemaal niks.

Met Jessica hebben we hier altijd plezier, maar Naomi wordt gelijk boos als we een grapje uit willen halen...

Ik weet echt niet hoe ik 't nog lang met haar kan overleven, maar ik moet wel, want ik wil Jess terug.

Ik mis Jessica echt zó erg hè... Jessica die zo gestoord is dat ze elke maand haar kamer wel vijf keer helemaal verandert... Jessica die altijd vrolijk is... Jessica die altijd in is voor een grapje... Jessica die een mega hekel heeft aan Modderbloedjes... Jessica die het ene moment super vrolijk is en het volgende moment weer heel erg verdrietig... Jessica die altijd melig is... Jessica die al mijn geheimen kent... Jessica's lippen op de mijne...

Reageer (16)

  • B2STObsessd

    Verder

    1 decennium geleden
  • CryingGirl

    Aww..
    Verder =D

    1 decennium geleden
  • MyrthLeto

    Wat lieff !
    Verder !! =D

    1 decennium geleden
  • Catalunya

    Aa <3 lief =)
    Verder<3

    1 decennium geleden
  • Literature

    snell verderr<3
    svp deze is geweldig!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen