Foto bij If you believe - 23

Wanneer ik gedaan heb met douchen, hoor ik een opgewekte stem. Ik droog me af, kleed me aan en ga naar de kamer. Tot mijn grote vreugde zie ik Nel daar staan. Met volle snelheid vlieg ik op haar af en geef ze een dikke knuffel. Na onze knuffel lacht ze eens naar mij. Ik kijk haar vragend aan. "Het is gewoon raar dat jij mij begint dood te knuffelen", beantwoordt ze mijn blik. Ik kijk naar het bed waar Niall en Zayn zitten. "En hij daar?", vraag ik nieuwsgierig. "Wel, hij was zo lief om mij mee te nemen om iets te gaan drinken en ik vond het wel leuk. Daarna hebben we nog een paar keer afgesproken. En ja, hij kan het blijkbaar volhouden met mij." "Ik weet hoe zwaar het is hoor", zeg ik al lachend, waarna ik een stamp krijg van Nel. Niall en Zayn moeten ervan lachen. "Soms valt ze nog mee hoor. Als je haar een beetje snoepjes geeft, zwijgt ze wel." Nel kijkt hem met een ongeloofwaardige blik aan. "Ik zie jou ook heel graag hoor", zegt hij met een luchtkusje. Ik moet ervan lachen. Ik kijk even naar Niall, die me een flirterig knipoogje geeft. Ik zet een brede glimlach op en ga in zijn armen liggen. Nel lacht eens lief naar mij en gaat dan op Zayn zijn schoot zitten. "Willen jullie anders gaan bowlen?", vraagt Niall. Iedereen vindt het een goed idee en stemt in. Zayn en Nel gaan nog even naar hun kamer om hun klaar te maken en spullen te gaan halen. Wanneer ze de deur uit zijn, lopen Niall en ik naar de badkamer. Niall doet zijn T-shirt uit en wilt direct een andere aandoen. Maar ik hou hem tegen. "Ik vind het een leuk zicht, doet die straks maar aan." Ik geef hem kusje en knipoog eens. Hij moet er van lachen, maar vind het oké. Ik neem de haardroger en begin mijn haar te drogen. Maar na 2 minuten neemt Niall het van mij over. Hij is echt zo lief. Wanneer hij gedaan heeft, neem ik een beetje gel en begin zijn haar goed te doen. Nadat we gedaan hebben, gaan we naar Zayn en Nel. Ze zijn al een tijdje op ons aan het wachten. We zijn blijkbaar 2 trage mensen als het op klaarmaken komt. Perfect match. Met ons vier stappen we vol enthousiasme naar de bowling.

Ik vind het een beetje een slecht stukje, dus ik ga proberen om er vandaag nog 1 te posten (: xxx

Reageer (1)

  • AnneMalik

    Ik vind het wel een leuk stukje ): en goed geschreven!
    Ze zijn echt zo leuk samen (:
    Snel verder please!
    oh ja, KUDO! xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen