003~
~Sophie Abbie Smith POV
Na het avondeten storm ik naar mijn slaapkamer en haal ik mijn mobiel uit mijn zak en laat ik me vallen op het bed, ik staar eventjes naar het plafon, ik ga rechtop zitten en ik toets het nummer van Cher in, als ik na een paar seconden nog geen antwoord heb, denk ik dat het voicemail is maar dan hoor ik haar vertrouwde stem, die ene beetje moe maar wel enthousiast klinkt.
Hello Sophie. Moppert ze. Hi, how are you feeling? Vraag ik en er verschijnt een lichte frons op mijn gezicht. Better than in the morning, you are going to London tomorrow, right? Zegt ze, ik knik wat ze niet kan zien via de telefoon. I do not feel like to go. Zucht ik en gelijk slaakt ze een diepe kreun. London is far from Holmes Chapel and they have nice shops, and you do not want to go for a week? But, I.. something stop me. Zucht ik. Oh please Sophie! Wat?.
That's just stupid if you do not go, come on, go tomorrow and I promise you it will be fun. Zegt ze, weer knik ik wat ze niet kan zien. Okay, Cher, i will do it. Good girl. Zegt ze tevreden, ze laat me lachen, zacht gniffel ik.
Where in London are you going to? Vraagt ze na een heel gesprek over de dag. In the center of my aunts apartment. Zucht ik. Sophie! You must be satisfied!, plus there are a thousand coffee shops and clothing stores! Roept ze. That's true.. Zucht ik weer. Well then! Gilt ze boos om haar punt te krijgen, en zoals altijd heeft ze weer eens gelijk.
Why are you not coming with me? Zucht ik. Because I am sick and not just for a week go to London. Zegt ze. Get well soon. Thanks, but I have to eat sweetie, as always late. Zegt ze sip. Yes, ok thank you for the inducement, eat tasty. Thanks Sophie bye love you. Bye I love you too! Roep ik en hoor net dat ze heeft opgehangen, ik laat mijn mobiel vallen op de dekens onder me, een lichte grijns komt rond mijn mond. I guess I go pack for tomorrow. Zucht ik tegen mezelf.
Binnekort komt ze in london! (ik wil ook naar london =[.)
Er zijn nog geen reacties.