O63.
Deze dingetjes vind ik altijd zo leuk he! Ik heb: Niall took me to New York because he wanted to be romantic! Ahww
Thanx voor de kudos! *O*
I'm gonna write as fast as I can! Bah, ik vind mijn vingers nu al sloom..
Omdat een of twee van jullie vroegen naar de kostuums van Madeleine en Emily, heb ik me maar weer eens uitgesloofd en ben op zoek gegaan. Aangezien ik (bijna) alles voor julllie lieve abo'tjes overheb! Dit heeft me wel ook weer tijd gekost...
Madeleine: Heks
Emily: Dracula kostuum, met grijze lenzen, dikke, zwarte make up bij de ogen, bloedrode lippenstift, gebleekt gezicht, en een klein beetje (nep)bloed bij haar mondhoek.
Harry: Weerwolf
Zain: Vampier
Liam: Weerwolf
Louis en Niall zijn niet nodig lijkt me ^^
Thanx voor de kudos! *O*
I'm gonna write as fast as I can! Bah, ik vind mijn vingers nu al sloom..
Omdat een of twee van jullie vroegen naar de kostuums van Madeleine en Emily, heb ik me maar weer eens uitgesloofd en ben op zoek gegaan. Aangezien ik (bijna) alles voor julllie lieve abo'tjes overheb! Dit heeft me wel ook weer tijd gekost...
Madeleine: Heks
Emily: Dracula kostuum, met grijze lenzen, dikke, zwarte make up bij de ogen, bloedrode lippenstift, gebleekt gezicht, en een klein beetje (nep)bloed bij haar mondhoek.
Harry: Weerwolf
Zain: Vampier
Liam: Weerwolf
Louis en Niall zijn niet nodig lijkt me ^^
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (48)
Nial took me to Paris because he wanted to marry me <3<3<3
1 decennium geledenniall took me to paris because he;s sorry for fighting with me
1 decennium geledenAls dat nou eens waar was ahhw ik hou van nialler!!
Geweldig verhaal dit van gisteren bezig met lezen zit ik hier al :p haha werkt echt verslavend
1 decennium geledensnel ga ik verder lezen
owja nog even dit
Niall took me to Australia because its a beautifull place oooo so sweet :p
Niall took me to Paris because we're getting married... kan het nog beter
1 decennium geledenZayn took be to London because he wanted to be romantic ..
1 decennium geleden