Love Game
Het was zaterdagmiddag en Ian had een voetbalwedstrijd. Esmay had besloten naar deze wedstrijd te komen om verduidelijking te vragen aan Ian. Het was de wedstrijd Lyra (uit Lier, Belgie) tegen RVVH (uit Ridderkerk, Nederland). Ian stond tijdens deze wedstrijd in de spits. De eerste helft was begonnen en Ian kreeg na 15 minuten een goede voorzet van Kevin aangespeeld, maar Ian was afgeleid en scoorde niet. Kevin kwam boos naar Ian toelopen en vroeg waarom Ian niet scoorde. Maar hij reageerde niet en toen zag Kevin dat Ian naar iets aan het staren was. Of beter naar iemand, Esmay stond langs de zijlijn. Kevin vroeg wie dat meisje was en toen reageerde Ian wel, en hij vertelde dat ze Esmay heette. En ook zei hij dat hij verliefd was op haar. Kevin zei dat het wel goed zou komen tussen hun en zorgde ervoor dat Ian weer ging voetballen. Ian deed de rest van de eerste helft extra zijn best voor Esmay en scoorde zelfs het eerste doelpunt. Toen het fluitsignaal klonk rende Ian op Esmay af en gaf haar een dikke knuffel en een kusje. Ian vroeg haar of ze het weekend erna mee wilde naar Duinrell, er was dan Tinadag. Maar voordat Esmay een antwoord kon geven werd er weer gefloten en gaf Ian haar een kus en rende weer het veld op.
De wedstrijd is afgelopen en het is 2-1 geworden voor Lyra. Beide doelpunten voor Lyra zijn door Ian gescoord! Ian rent weer naar Esmay toe en tilt haar op en zoent haar weer. Hij vraagt haar nogmaals of ze mee wil naar Duinrell het weekend erna. Ze zegt dat ze supet graag mee wilt en zoent Ian(H)
Er zijn nog geen reacties.