Foto bij Love feels like a battlefield, one of the 2 wins, no matter what.

We waren aangekomen in één of andere club. Kellan liep samen met me naar de bar. “Wat zal het zijn?”Vroeg de Barman vriendelijk. “Voor mij een biertje en voor jou?” Vroeg Kellan aan mij. “Wodka - Red Bull.”De barman knikte en begon aan de drankjes. Mij gaf hij een glas en Kellan kreeg een flesje Budweisser. Kellan betaalde. Ik haalde m ’n portemonnee uit maar Kellan hield me tegen. “Ik trakteer vanavond.” Ik glimlachte en gaf hem een kus op z ’n kaak. Robert stond te dansen met Kirsten maar keek boos m ’n kant op. “Laten we dansen.”Ik trek Kellan op de dansvloer. De Dj speelde Love Games van Lady GaGa. Ik danste dicht tegen Kellan aan. Kellan legde z ’n handen op m ’n heupen en liet ze meegaan op het ritme dat ik ze bewoog.
*Een ‘paar’ drankjes verder*
Het was, ik denk rond 2 uur. Ik stond te kussen met Kellan. “Laten we terug gaan naar de caravans.”Fluisterde Kellan in m ’n oor. Ik knikte en liep samen met hem naar de auto. Kellan drukte me tegen de auto en zoende me wild. “Wacht tot bij de caravans.” Zei ik toen ik m ’n vinger tegen z ’n lippen drukte. Kellan kroop achter het stuur en ik ging op de passagierstoel zitten. Kellan begon snel te rijden richting de caravans. Ik had zo ’n zin om hem te plagen. Ik ging met m ’n hand tussen z ’n benen en wreef zachtjes op en neer. Kellan zuchtte en probeerde zich te concentreren op de weg. Ik ging wat meer naar boven waar ik al doorhad dat hij serieus veel zin had. “Mhhmn, Brook ik moet me concentreren op de weg.”Zei hij met een gefronste uitdrukking en z ’n kaken op elkaar. Ik luisterde niet en duwde zachtjes op z ’n kleine vriend. “Ik moet me echt inhouden om nu niet te stoppen en je te pakken.”Kreunde hij zachtjes. “Stop dan.” Fluisterde ik in z ’n oor. Hij luisterde meteen en zette de auto langs de kant. Hij pakte me op en nam me uit de auto. Hij opende de deur van de achterbank en legde me zacht neer. Hij ging bovenop me liggen en kuste me wild. Z ’n handen gingen onder m ’n jurk en zochten zich een weg in m ’n slipje. Ik voelde een eerste vinger, een tweede en een derde. Ik kromde m ’n rug en kreunde luid. Kellan kuste me in m ’n nek en ging door met z ’n goddelijke vingers. Ik trok wild z ’n shirt uit en bewonderde z ’n goddelijke lichaam. Kellan trok m ’n kleedje over m ’n hoofd. M ’n bh trok hij met gemak uit. Ik draaide ons om en drukte kusjes langs z ’n broekrand. Hij kreunde luid. “Sneller, Brook!” Ik hoorde hem knarstanden. Ik knoopte z ’n broek open en trok die uit. Ik trok ook meteen z ’n boxer uit en sloot m ’n handen rond z ’n kleine vriend. Ik ging tergend traag. “Brook!”Hij sloeg z ’n vuist tegen de zetel als teken dat hij het sneller wou. Kellan draaide ons om en ging op me liggen. Hij trok m ’n slipje uit en duwde m ’n benen een beetje uit elkaar. Hij ging in me en stootte snel. Ik duwde m ’n nagels in z ’n rug. “Sneller, Kellan.” Kreunde ik luid. Kellan gehoorzaamde en ging sneller maar ook harder. Ik duwde m ’n heupen mee met het ritme dat Kellan aannam. Z ’n handen gingen naar m ’n borsten en masseerden die. Ik kneep in de zetels. “Kellan…”Kwam nog uit m ’n mond en ik kwam klaar. Kellan was nog belange niet klaar en stootte hard verder. Na enkele minuten kwam hij ook. Kellan ging liggen en ik legde m ’n hoofd op z ’n borstkast die nog steeds snel op en neer ging. “Ik hou van je, Brook.”Ik voelde nog een kusje gedrukt worden op m ’n warrige haar en viel in slaap.
Ik heb toch wel erg mijn best gedaan, hé? En nu wil ik lekker veel Reactie ’s!
xoxo’

Reageer (11)

  • Killing

    Hihi! Vet stoer! <3

    1 decennium geleden
  • creazykid1

    je wete toch wel dat jongens eerder klaarkome dan meide?
    dat meide zeker 3 min langer nodig hebbe?

    maar hijs wle stoer:)

    1 decennium geleden
  • Scharry

    Ow mijn gowd!
    Ik kan dt niet.
    Hebben jullie al zoveel ervering?

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    verdeeeer! (H)(H)
    kellan is hooooooot :$ (H)
    lovehim. <3

    1 decennium geleden
  • Nellethiel

    woow!!!! snel verder:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen