6:Where is Sasuke?
Konoha , een dag later
Naruto wandelde over straat . Hij had een rust dag gekregen voor ze verder gingen met de training. 'Hey naruto!'riep Sakura. 'O hey...Sakura...'zei Naruto verlegen. 'Heb jij Sasuke gezien?' Naruto's blik verzuurde . ''O , nee .'zei hij rustig. 'waarom vraag je dat?'vroeg een stem. 'Hey ze was tegen mij bezig wenkbrauw !'riep Naruto naar Lee . 'Rustig Naruto ik vroeg het alleen maar.'zei Lee. 'ik zoek Sasuke heb jij hem gezien?' vroeg ze aan Lee , hij werd al even droevig als Naruto. 'Nee,maar als ik hem vind vertel ik je het.'Lee vertrok. 'En Naruto echt niet gezien?'vroeg ze. 'Nee waar heb je al gekeken?'vroeg Naruto. 'Wel euh het trainings veld en...' Naruto onderbrak haar. 'heb je er al aan gedacht om bij Sasuke thuis te kijken?'vroeg Naruto. 'Wel euh...'begon Sakura. 'Neen dus.... kom mee laten we gaan kijken.' zei Naruto en liep weg.
'En is hij hier?'vroeg Naruto.'Je bent nog maar net binnen en voor mij dus...'plots stopte ze.'o , kom binnen.'zei Sasuke. 'O sorry sasuke we vonden je niet en...' Sasuke keek haar recht in de ogen.'Ga weg ik ben bezig.'zei Sasuke. 'W...Wat?'vroeg Sakura teleurgesteld. 'Ga ! Nu!!!'riep Sasuke. 'Oké .'zei Sakura en wandelde naar de deur. 'Kom Naruto we gaan.'zei ze.'oké Sakura als jij het wilt.'zei Naruto blij. En ze wandelde de deur uit. Lee zat iets verder op een boom . 'Sasuke maakt Sakura aan het huilen , hij moet geëlimineerd worden.'
Reageer (1)
Omg!
1 decennium geledenSnel verder please ^^