Mijn Medetributen
Ik en Tyler keken naar de boete's van onze medetributen zoals gewoonlijk District 1 eerst Roland de jongen van 1 hij zag er gewoon uit het meisje van 1 was heel mooi maar het lijkt me zo een arrogant meisje ik kan dat ook ooit wel zijn , ze zal wel beroeps samen met de jongen van 1 en nog andere.
Toen kwamen wij ik zag er wel een beetje bang uit dat maakt me wel een beetje boos omdat ik hopeloos lijk dat ik helemaal niet ben .
Tyler zag er sterk uit onverslaanbaar hij zal wel wel bij de beroeps gaan ik zou liever daar niet bij willen want je kan die mensen niet zo maar vertrouwen zo denk ik er over maar ik wacht wat Cashmere zegt.
Toen kwam District 3 De jongen zag er ook heel sterk uit die gaat denk ik ook bij de beroeps en het meisje van 3 zag er ook gewoon uit.
Toen District 4 de jongen was ongeveer zo oud als mij denk ik daar kan ik misschien nog een bondgenoodschap mee af sluiten en het meisje zag er ook gewoon uit . Toen District 5 dat waren 2 kinderen van 12 jaar ik verschoot wel een beetje maar dan Linn haar woorden komen terug " dood iedereen die je tegen komt geen uitzonderingen weetje nog Liefy" ik ga mij daar ook aan houden Liefy WAS mijn beste vriendin tot die van 11 haar vermoorden ik zal wraak nemen .
De andere lage Districten boeiden mij totaal niet en ik ging aan tafel zitten Tyler keek nog even toen kwam District 11 toen ging ik weer naast Tyler zitten de jongen was donker en ziet er sterk uit en het meisje gewoon ik ga me op hun concentreren ik keek met een heel bloeddorstige blik naar de tv Tyler keek naar mij en vroeg " gaat het wel haat je District 11 zou hard ah ja zeker met je vriendin Liefy , ik vind het ook erg voor jou ik heb namelijk het ook niet op District 11 als ik je kan helpen je mag altijd vragen " zei Tyler " Bedankt " zei ik en lachte naar hem
Cashmere kwam binnen en deed gebaar dat we mochten eten Tyler begon het gesprek " Wel wat is onze tactiek ?" " Wel ik heb erover na gedacht Tyler jij kan het beste bij de beroeps aansluiten en als je niet meer wilt kan je Isabelle helpen ofzo " zei Cashmere ik keek verbaasd " en jij Isabelle jij mag met iemand aansluiten ik heb begrepen dat je niet graag iemand vertrouwd dus ik heb het volgende bedacht sluit met iemand aan en spreek met de beroeps af dat jullie hun helpen en hun jullie voor de mensen van lage Districten te doden en je mag heel arrogant zijn laat zien dat je niet zo maar een meisje ben van District 2 " zei Cashmere . Onder tussen aten we aan het dineer toen ineens het heel donker werd we reden in een tunnel we waren in het Capitool.
Er zijn nog geen reacties.