Foto bij If you believe - 22

Het is ongeveer 9 uur wanneer ik wakker word. Ik probeer nog even te slapen, maar al snel voel ik dat dat niet meer zal lukken. Ik besluit om op te staan. Na gisteren voel ik mij een beetje droevig. Ik kom op het idee om alles er nog eens goed af te dansen. Het is tenslotte al een tijdje geleden. Ik maak mij een ontbijtje en eet dat op mijn gemak op aan tafel. Als ik gedaan heb, ruim ik alles op en ga naar de badkamer mij klaarmaken. Ik doe mijn danskleren aan, poets mijn tanden en doe mijn haar op een staart. Niall ligt, zoals hij me al gewaarschuwd had, nog in een diepe slaap. Hij heeft me verteld dat hij wel tot half 12, soms 12 uur, kan blijven slapen. Ik schrijf een briefje dat ik naar de danszaal ben. Je weet nooit dat hij vroeger wakker wordt. Ik wil niet dat hij ongerust is. Ik doe mijn schoenen aan en ga naar de danszaal in het hotel. Ik heb geluk want er is nog niemand. Ik was voor het concert al een beetje aan een dansje begonnen. Dat wou ik heel graag afwerken. Na een 2-tal uur, iets langer, is mijn dansje klaar. Het was ondertussen kwart voor 12 geworden. De tijd gaat echt snel als ik dans. Ik kijk naar mijn gsm en Niall had nog niets laten weten. Ik ga naar de hotelkamer en zie dat hij half wakker nog in bed lag. Ik stap naar het bed en kruip bij hem. Zijn armen komen rond mijn buik en onze benen haken in elkaar. Zo legen we nog wel even lepeltje-lepeltje. Na een tijdje begint hij me kusjes te geven om de stilte te verbreken. Ik draai me naar hem toe en plaats mijn lippen op de zijne. Van een gewone kus gaan we naar een liefdevolle tongzoen. Ik laat mijn handen van zijn borstkas naar zijn buik tot onder zijn T-shirt glijden. Niall schrikt even van mijn koude handen, maar al snel zijn mijn handen warm van zijn lichaam. Zijn handen gaan over mijn rug, wat me rillingen geeft, naar mijn achterste. Wanneer onze kus eindigt leg ik mijn hoofd op zijn borstkas; "Ik ga douchen", fluister ik. Hij knikt en laat zijn handen glijden over mijn lichaam tot hij ze bij zich heeft. Ik haal mijn handen van onder zijn T-shirt en geef hem een kus in zijn nek. Ik zet me recht en ga douchen.

Reageer (1)

  • AnneMalik

    wow o: Dit is echt te goed geschreven! Serieus o:
    En dat dansje, zij kan zo goed dansen!
    Alsbelieft, snel verder xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen