Foto bij I don’t wanna hold it back one more day,  I wanna wash it away.

Tijdens de pauze ging ik weer naast Kellan zitten. “Vanavond gaan we met iedereen uit, ga je mee?”Vroeg Kellan toen ik net ging zitten. “Tuurlijk!” M ’n zinnen verzetten kon heus geen kwaad. “Ik ga m ’n haar dan eerst verven in andere kleuren.”Ik at m ‘n broodje op en liep samen met Kellan naar m ’n caravan. Ik nam m ’n blauwe en zwarte haarverf uit m ’n tas en begon eerst m ’n haar in het zwart te verven. Als de verf een half uurtje was ingewerkt waste ik ze uit. M ’n haar was nu pikzwart. “Welk kleur is dit?” Vroeg Kellan terwijl hij naar het potje blauwe verf van L'oréal wees. “Donkerbruin”Zei ik zorgeloos en nam het van de tafel. Als ik klaar was ging ik naast Kellan zitten. “Ik hoop dat het mooi is.” “Alles is mooi bij jou.”Zei Kellan terwijl hij z ’n arm rond me sloeg. Ik keek naar hem op terwijl z ’n gezicht dichter kwam. Zachtjes drukte hij z ’n lippen op de mijne. Ik drukte mezelf dichter tegen hem aan. Zachtjes opende ik m ’n mond en liet Kellans tong een spelletje spelen met de mijne. Z ’n handen gingen onder m ’n shirtje, maar ik liet hem doen. Hij streelde zachtjes over m ’n rug. Alle bewegingen die hij deed waren zo zachtjes, alsof hij me zou kunnen breken. Na een tijdje liet hij me los. Ik keek naar de grond. “Ik moet de verf uit m ’n haar wassen.” Ik stond op van z ’n schoot en liep naar de badkamer. Ik spoelde de verf uit m ’n haar en droogde ze af met een handdoek. Als ik klaar was föhnde ik ze uit. Als ik klaar was ging ik weer naar Kellan. “Is het mooi?” Vroeg ik ter bevestiging. “Prachtig!” Ik liep naar Kellan en sloeg m ’n armen rond z ’n nek. Ik wist niet echt of ik hem als een vriend zag of als vriendje. Ik keek op de klok. “Oké, klaarmaak – tijd!” Kellan lachte en liep de caravan uit. Ik kleedde me uit en liep de douche in. Ik douchte me en droogde me af. Ik deed m ’n lingerie aan en nam m ’n witte, strapless jurkje en trok die aan. Ik deed m ’n roze pumps aan en nam m ’n roze tas van ‘Hello Kitty’. Ik liep naar buiten en sloot de deur van m ’n caravan. Ik liep naar Kellan z ’n caravan en opende die. Kellan zat tv te kijken. “I ‘m ready!” Ik draaide eens rond. “Kom! De rest wacht op ons in het gebouwtje. Ik liep samen met Kellan naar het gebouwtje en opende de deur.
Reactie ’s!
xoxo’

Reageer (3)

  • Scharry

    Meer Veder Meer verder!!!!!!
    (A)

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    heel heel snel verder (K)

    1 decennium geleden
  • Misguided

    Verder verder verder verder :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen