To Hogsmeade with your greatest enemy
*Draco's POV*
'Draco, ga jij ook mee naar Zweinsveld?' vraagt Patty als we aan de afdelingstafel zitten.
'Nee, ik kan niet' zeg ik, maar eigenlijk ga ik gewoon met iemand anders.
'Oké, nou dan zie ik je nog wel' zegt Patty terwijl ze opstaat en wegloopt.
Ik sta ook op en wil naar buiten lopen, maar wordt in de gang tegen gehouden.
'Ey Draco' zegt Blaise 'kan je echt niet mee naar zweinsveld? Of had je gewoon geen zin om met Park te gaan?'
'Ik ga wel...' zeg ik als ik er zeker van ben dat niemand ons hoort. 'Maar met Naomi.'
'Wát?! Met dat modderbloedje?!?'
'Ja, die'
'Ben je een overloper geworden ofzo?! Sinds wanneer ga jij met zulke wezens om?'
'Ik vind haar echt niet aardig ofzo hoor! Maar dat is mijn enige kans om er achter te komen wat er nou met Jessica aan de hand is.'
'Nou, oké dan... Maar dan ga ik wel mee'
'Is goed, als we alletwee met d'r omgaan voelt ze zich gelijk helemaal geweldig en hebben we de meeste kans dat ze vanalles over Jess aan ons doorverteld.'
'Maar dan moeten we nu wel naar Naomi toegaan'
'Dat hoeft niet meer.' horen we achter ons 'Ik ben er al.'
We draaien ons om en kijken midden in d'r gezicht.
Zou ze alles gehoord hebben???
Reageer (15)
lolz(A)
1 decennium geledenweiter!!!!!
1 decennium geledenx.
further :'D
1 decennium geledensuper snel veder .X
1 decennium geledenSuper snel veder!
1 decennium geleden