068 - Louis William Tomlison
ik ben zelf niet zo teverden hier over....ik hoop jullie wel (een beetje?).
wat vinden jullie van Q?
en moet ik de 'echte' drama snel of niet zo snel laten komen?
nog mensen die willen raden wat er zal gebeuren?
reactions make me smile! :p
abo's?kudos?reacties?
lovies.ME
wat vinden jullie van Q?
en moet ik de 'echte' drama snel of niet zo snel laten komen?
nog mensen die willen raden wat er zal gebeuren?
reactions make me smile! :p
abo's?kudos?reacties?
lovies.ME
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
aaawh!! dit is zo ontzettend schattig!! ik hou zo veel van deze story en heb zin om een hele lange reactie te schrijven omdat ik mijn huiswerk aan de kant heb gelegd om een reactie te typen (: Who needs homework when you have an amazing story <3
1 decennium geledenmaar ik vind dat je snel verder moet gaan!! En en en en en en dat het uberschattig is, en dat ik vind dat je hier wel heel tevreden mee moet zijn want het is een super stukje!
en de drama mag wel snel komen!! lol ik hou wel van een beetje drama (slechtheid...)
Ik heb een idee over wat er gaat gebeuren (sorry als mensen me nu raar gaan vinden),
maar ik denk dat Niall een regenboog gaat maken, en dat Yasmin en Louis naar de andere kant van de wereld gaan (via de regenboog op een spierwitte eenhoorn met vlechtjes in zijn manen, en van die roze linten erin) en dan gaan ze daar heel gelukkig worden, maar Louis moet weer terug, omdat Harry is verandert in een boze tovenaar, en dan moet hij de jongens redden van hem, maar hij kan niet terug want dan moet hij Yasmin en het kindje achterlaten. Het kindje is overigens een elfje die kan vliegen! maar goed, Louis word dus SuperTommo, en hij gaat de lads redden van de evil Harry en evil Caroline (die samen dus een masterplan hebben bedacht om de wereld over te nemen) en dan realiseert Harry zich dat slecht zijn ook wel leuk zou zijn voor Niall, dus ontvoerd hij Niall. Dan gaan zij samen het kindje van Yasmin stelen, en die laten opgroeien in een slechte wereld. Maar Yasmin is het daar niet mee eens, dus ze gaat met snoepjes Niall weer overhalen om naar de goede kant te komen. Niall gaat dus weer goed worden, en dan word het kindje van Louis en Yasmin een supermooi kindje, en die word model en dan gaan ze allemaal gelukkig worden.
Dat sloeg helemaal nergens op, maar ik sla nergens op, want dat zou normaal zijn. En aangezien ik niet normaal ben lijkt me dat niet zo logisch. 1+1=2. Behalve als je er een afhaalt. Dan is het 1+1-1=1. (zit ik nu serieus te rekenen?)
Maar ik hoop dat je snel verder gaat schrijven want ik hou van deze story!
Dikke knuff
xx
YEAH, they gonna be a happy family, snel verder<3
1 decennium geledensnel verder Linzy zo mooi, post vanavond asjeblief nog een stukje xxx
1 decennium geleden