Foto bij 5:The anger of Sasuke

Konoha, training field

'Wel,wel dus ze gaan Naruto trainen.'zei Sasuke die zich verstopt had achter een paar bomen.'Het werd tijd Kakashi heeft mij chidori al aan geleerd ,toen met de chunin examens. 'Naruto had wat achterstand maar ik kan het niet laten gebeuren dat hij beter word dan ik!' Sasuke wouw net weg wandelen tot plots. 'Waar ga je heen?'vroeg een stem. Sasuke stond aan de grond genageld. Het enigen dat in zijn hoofd om ging was:'Shit !'
'Wel? Antwoord je nog?'vroeg de stem. 'Ik...wouw wat komen...trainen maar ik zie dat jullie druk zijn...dus...' De stem onderbrak hem.'Dus besloot je ons te bespioneren?'vroeg de stem. 'Ga naar huis Sasuke jij hebt al genoeg training gehad door mij.'zei de stem.'Wat?!' dus het was Kakashi's stem? 'Ga nu maar.'zei kakashi.'Oké.'zei Sasuke en vertrok.'Wat moet ik toch aanvangen met deze jongens?'dacht kakashi.

Later

Sasuke opende de deur met een harde zwaai en gooide hem met een harde klap weer dicht. 'Ik zal beter blijven dan dat klein mormel van een Naruto.'hij wandelde naar de achter deur sprong over een klein hekje en kwam op een klein veld met houten poppen. 'Kom maar op!'brulde Sasuke en hij trok aan een hendel. 'De poppen bewogen rond Sasuke.'Consenteren.'zei sasuke rustig en hij sloot zijn ogen.'Nu!'riep hij. Hij pakte vier churiken uit zijn houder en gooide ze naar twee van de zes houten poppen. De poppen werden zonder moeiten doorboord . 'Nog vier.'zei Sasuke. Hij pakte een kunai en doorkliefde een pop. Hij gooide hem weg doorboorde er één en vloog recht op de plek waar het hart zich bevond bij een andere pop. 'Nog één!'De pop stond ver en bewoog snel en onregelmatig . 'er zit maar één ding op!'zei sasuke.'Vuurstijl :vuurbal jutsu !'riep hij uit. Een grote vuurbal doorboorde de lucht en raakte de pop hij vloog meteen in brand. 'ik heb je....pf he......Dit...staat jou ook nog te wachten ... Naruto!'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen