Let's see the other tributes
Ik en Evelyn kregen een filmpje te zien over de boete's van de andere tributen. Te beginnen bij District 1 daar word Ronald een eigenaardige jongen en Brenda een beetje een kakmeisje getrokken dat waren dus ook beroeps. Toen kwam district 2. Het meisje Isabelle heette ze leek een beetje verlegen ik dacht dat wordt een makkie. Maar die jongen die zag er dreigend uit gevaarlijk. Slim om daarme beroeps te vormen. Toen kwam ons District en ik keek hoe ik het podium opkwam niet veel bijzonders aan. District 4 was normaal behalve het meisje van 14 ontzettend knap en daar wil ik ook beroeps mee sluiten niet met de jongen Harold moet je voor uitkijken. District 5 viel op omdat er 2 12 jarige kinderen geroepen werden. Het was al erg als er 1 iemand van 12 mee moest doen maar nu 2 uit hetzelfde district dat moest vreselijk zijn.
Voor de rest zat er niks speciaals tussen alleen de meiden van 6,7 en 10 ze leken aardig maar je moet ze niet onderschatten dat kun je met de dood bekopen.
Ik en Evelyn zaten nadat het filmpje afgelopen was samen in de coupe van het buffet. Het eten zag er overheerlijk uit en nam overal een beetje van. Ik at redelijk snel en nam al gauw een tweede bord. "Zo dus we moeten ons bij de beroeps gaan aansluiten" zei Evelyn om het ijs te breken. "Ja dat is inderdaad de bedoeling om goed voor de dag te komen en ook sponsors te krijgen is in het eerste stadium belangrijk om een beroeps te zijn als er 8 tributen over zijn is het wegwezen geblazen en zorgen dat je niet vermoord word". Evelyn keek verbaasd alsof dat heel moeilijk was. Opeens werd het donker in de trein we reden door een tunnel en daarna recht het capitool in.
Er zijn nog geen reacties.