4 shoes.
We haalden onze koffers van de band, en werden vervolgens een busje in geloodst. Ik nam plaats naast mijn zus, en aan mijn andere kant ging Zayn zitten. Tegenover me zat Harry met daarnaast de blonde Ier, die Niall bleek te heten, en aan de andere kant Louis. Liam zat dan weer naast Zayn. Het zat best wel krap wat dat betreft, maar dat maakte voorlopig even niets uit.
"So, where are you from?" vroeg Niall toen het busje begon te rijden.
"We're from the Netherlands," zei ik.
Niall schonk me een knikje, en ging vrolijk verder met vragen. "How old are you?"
"I'm 28 and my little sister is 23."
"And you have to call me "little" sister of course," zei ik met mijn ogen rollend.
Niall begon te lachen. "Don't worry. I'm also not very tall."
"I think it's cute," zei Zayn ineens.
Iedereen keek hem verbaasd aan. Hij had de hele tijd niets gezegd, en nu zei hij ineens dat hij het schattig vond dat ik zo klein was?
"I mean. I think it's cute when girls aren't very big," stamelde hij ongemakkelijk, en zijn wangen kleurden een beetje roze.
Niall haalde zijn schouders op en ging weer verder met vragen. "So, what do you do for work. Am I annoying you? Sorry, I'm just curious."
"I'm stewardess," antwoordde mijn zus.
"Cool!" riep Harry uit.
"And you?"
"I'm English teacher," zei ik, een beetje beschaamd. Dat was natuurlijk niets vergeleken met het werk dat mijn zus deed.
"Really? Before I was in the band I wanted to become an English teacher!" Opnieuw keken de vier jongens hem met opgetrokken wenkbrauw aan. Waarschijnlijk omdat hij weer zo enthousiast reageerde. "What? It is true," zei hij als reactie daarop.
"We know," zei Harry. "Just the way you say it. Like... really enthusiastic."
"Oh, was it that clear? Sorry," antwoordde Zayn, en wendde zijn blik uit het raam.
Het busje kwam tot stilstand en het portier werd opengeschoven. Mijn zus stapte uit en toen ik uit wilde stappen werd ik bij mijn arm gegrepen.
"Call me," zei Zayn, en stopte een briefje in mijn hand.
"When have you-"
"Ssst," onderbrak hij me. "My secret." Hij liet me los en een beetje versteld stapte ik uit. Dat was... vreemd
Reageer (9)
Hmmm geen hoofdstukken meer...
1 decennium geledenSNEL VERDER DUS
X
Ik vind het leuk hoe Zayn zo wtammelt xd cute <3
1 decennium geledenGenius....
1 decennium geledenVerder
V-E-R-D-E-R
Snel verder!
Nieuwe abo ! geweldig verhaal vooral omdat mijn naam MissMalik is hé !
1 decennium geledenHaha!
1 decennium geledenvolgende hoofdstukje graag!
x