Foto bij Special Feeling

Het was vrijdagavond en Esmay ging naar een optreden van Ian Thomas toe. Ze ging helemaal los op haar favoriete nummer You Are The One toen er een vrouw naar haar toe kwam gelopen en haar vroeg of ze zo bij Ia op het podium wilde komen. Natuurlijk wilde ze dit heel graag en liep met de vrouw mee. Ian ging haar even halen backstage en nam Esmay mee het podium op. Ze moest op een krukje gaan zitten en Ian ging het nummer Without You voor haar zingen. Ze vond het echt super leuk. Na het optreden vroeg Ian of Esmay ook nog even mee wilde naar zijn kleedkamer en dat deed ze ook. Ze hadden een leuk gesprek samen en Ian vroeg toen het telefoonnummer van Esmay, want hij wilde haar iedere dag spreken zei hij. En zo hoefde hij haar niet te missen. Ian fluisterde in haar oor dat hij van haar hield en gaf haar een knuffel. Voordat ze weg liep drukte Ian zijn lippen tegen die van haar. Esmay wist niet wat haar overkwam, dit was iets waarvan ze altijd al gedroomd had en was het nu werkelijkheid geworden? Ze moest het Ian zelf vragen en besloot de volgende dag naar Ian zn voetbalwedstijd te gaan voor een antwoord.

Reageer (1)

  • Robbers

    Verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen