Untill I found you ||183|| Amynthas
Tom is zo superlief voor me. Hij troost me wanneer ik me down voel, hij lacht met me mee als ik gelukkig ben. Zo’n lieve jongen vind je maar zelden, en ik heb er een. Ik druk een kusje op Lea haar hoofdje en geef haar dan weer over aan Tom die haar zachtjes in bedje legt. ‘Wil je er nu over praten schat?’ Tom komt naast me op bed liggen en slaat zijn armen om me heen. Ik slik even en denk weer terug aan de droom van net. Ik haal even diep adem en begin Tom dan te vertellen over de droom.
Als ik uitgepraat ben kijkt Tom me vol ongeloof aan. ‘Dat gaat echt nooit gebeuren lieverd, wees niet bang’ Tom drukt een kus op mijn voorhoofd en zwak glimlach ik naar hem. Ik wil net men lippen op de zijne drukken als de deur zacht geopend word en Bill de kamer binnenkomt. ‘Geen seks in het ziekenhuisbed en zeker niet zonder condoom. We hebben al een wondertje’ zegt hij en kijkt trots naar zijn kleine nichtje. Bill is echt blij met haar, hij kijkt er met trots naar. Net zoals Tom doet, hij is blij met zijn prinsesje, zijn leven is compleet. En de mijne ook.
Reageer (5)
Wauw, echt mooi! Snel verder <3
1 decennium geledenHoe lief!
1 decennium geledenSnel verder!
x
Super lief! Snel verder!
1 decennium geledenawhh... zo lief
1 decennium geledenMooi !
1 decennium geleden