Lily Rose
We zitten met zen allen om het kampvuur. Niall speelt wat op zen gitaar, terwijl Liam en ik zachtjes met hem meezingen. Harry en Louis zijn worstjes aan het roosteren boven het vuur. Zayn heeft alleen maar oog voor Ashley. Ze giechelt overdreven op alles wat hij zegt. Zayn heeft een grote grijns op zijn gezicht. Ik zucht en luister naar de prachtige stemmen van Liam en Niall. Opeens springt Harry op en rent weg. Louis rent er achter aan. Ik kijk ze even verbaasd na. Tot Louis schreeuwt dat Harry zijn eten terug moet geven. Bij het woord eten kijkt Niall meteen op en stopt met gitaar spelen. Lachend gooi ik een zak chips naar zijn hoofd. Het is ondertussen al donker geworden. De sterren staan helder aan de hemel en het vuur geeft een aangename warmte. Ik sluit even mijn ogen en hou mijn ondertussen koude handen bij het vuur om ze op te warmen. Na een tijdje komt Harry weer terug en gaat weer op zijn plek zitten. Even later komt een chagrijnige Louis ook weer zitten. Hij bedenkt zich en staat weer op van zijn plek naast Harry en rent naar mij toe. Hij slaat zijn armen om me heen en kijkt me zielig aan. 'hè Est my food litle carrot' 'Ahw poor you, you can take mine' ik geef hem mijn worstje en meteen krijgt hij weer een glimlach op zijn gezicht. 'i love you my litle carrot!' roept hij vrolijk. Ik grinnik even en aai over Louis hoofd. Niall heeft zijn chips leeg en begint weer op zijn gitaar te spelen. Hij begint everything About you te spelen, en de jongens beginnen te zingen. Met het refrein zing ik zachtjes mee. Ashley begint bij het 2e refrein ook zachtjes te zingen. Het klinkt niet echt bepaald goed. Als het refrein klaar is kijkt ze me even arrogant aan. Ik glimlach even fake naar haar en richt me dan weer op de jongens. Als Niall de laatste noten aanslaat begin ik te klappen. 'That was amazing guys' zeg ik vrolijk. Ze kijken me allemaal even lief aan en gaan dan verder met het volgende liedje.
'hè Rosie you have to Sing to!' roept Louis vrolijk. Ik schud snel mijn hoofd. De jongens beginnen allemaal door elkaar te praten. Ze zeggen allemaal dat ik het wel moet doen. Ik zucht even en denk na. 'oke maar jij zingt met me mee.' zeg ik en ik wijs naar Zayn. Hij grijnst en knikt. Ik denk even na en begin dan te zingen.
Er zijn nog geen reacties.