Foto bij 4:Rasengan!

Konoha,training field

'Hallo Naruto.'zei Kakashi toen Naruto aan kwam op het trainingsveld. 'Hey sensei,je bent eindelijk eens op tijd.'zei Naruto om te lachen.'Gaan we beginnen.'zei Naruto opgewonden. 'Nee nog niet.' zei Kakashi. 'Waarom niet?'zei Naruto teleurgesteld. 'We wachten nog op iemand.'zei Kakashi. 'O,o wie?! Iemand belangrijk de hokage of een koning of zo....?'vroeg Naruto ongeduldig. 'Zo iets.'zei Kakashi. 'O daar is hij.'zei Kakashi.'Wat?!'riep Naruto.'Hij!'

*


'Leuk jou ook weer te zien Naruto.'zei Jiraya. 'Waarom moet pervy sage hier zijn?'vroeg Naruto teleurgesteld. 'Naruto,'begon Kakashi. 'je weet dat hij je de rasengan heeeft geleerd toch?'vroeg hij. 'Natuurlijk het heeft mijn leven al gered.'zei Naruto blij. 'Wel Naruto je kan het al maar het is nog niet perfect (zoals het mijnen)'zei Jiraya. 'Wat bedoel je.'zei Naruto met een zuur gezicht door de opmerking van Jiraya. 'We gaan hem samen beter maken wat denk je er van?'vroeg hij. 'Wel ik weet het niet zo goed...'zei Naruto. 'Dan wordt je nooit hokage.'zei Jiraya met een lach.'Wat?!'riep Naruto.'Oké,oké ik doe het leer me alles wat je weet!'Kakashi begon te lachen.'Laten we trainen.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen